1

Onderwerp: Elmovacht maken zonder het figuurtje fijn te knijpen..

Hallo!

Ik ben bezig met een Elmo en wil deze graag een vacht geven. Dit ging heel goed met een tandenstoker, alleen als ik dan bijvoorbeeld zijn hoofd vast heb om 'm te bewerken dan knijp ik onwillekeurig toch de vorm uit het hoofd. Met als resultaat dat Elmo niet meer op Elmo lijkt.. :(  heeft iemand een tip hoe ik dit kan voorkomen (behalve niet knijpen  ;) ). Zou een foam pad een oplossing zijn zodat ik daar het hoofd op kan leggen en dus niet meer alles hoef vast te houden?

2

Re: Elmovacht maken zonder het figuurtje fijn te knijpen..

Kun je het hoofd niet op een lolly stokje zetten, dan hou je het stokje vast ipv het hoofd.
Of hele Elmo op een stokje zetten.

Christine.

3

Je kunt hem ook een vacht geven door hele kleine balletjes op te plakken en deze dan bewerken met een balltooltje of een prikkertje.

Jacqueline

4

Dat zijn alvast wat ideeën om te proberen, bedankt! Als ik kleine balletjes maak, kan ik die dan ook evt. op het uitgeharde figuur plakken? Want dan is het probleem denk ik wel opgelost.

5

Puppy78 schreef:

Dat zijn alvast wat ideeën om te proberen, bedankt! Als ik kleine balletjes maak, kan ik die dan ook evt. op het uitgeharde figuur plakken? Want dan is het probleem denk ik wel opgelost.

Dat denk ik wel hoor!! Je kunt ook een spuitmondje (ster) gebruiken om een vacht te maken.. Zo maken ze ook gras..