51 Laatst bewerkt door Zitatje (26-06-2011 00:16)

Re: Mega opdracht, maar wat een anticlimax op de locatie!!

Wat een verhaal.
Wat een werk!
Wat een taarten!!!

Wat mooi!

52

Prachtig gemaakt allemaal, stuk voor stuk. Knap gedaan allemaal. Vooral de glaasjes vind ik erg prachtig.

Wat balen zeg, wat een verhaal.

53

wat een werk zeg, en idd een grote anticlimax.... dat ze dan dat allemaal maar zo verwachten, zonder het te overleggen!

hoe doe je dat bekleden van die kleine taartjes, dat ze zo strak zijn!!

Groetjes, Dorothea.

54

Dot schreef:

wat een werk zeg, en idd een grote anticlimax.... dat ze dan dat allemaal maar zo verwachten, zonder het te overleggen!

hoe doe je dat bekleden van die kleine taartjes, dat ze zo strak zijn!!

De taartjes komen uit de silverwood pan, ik heb ze van citroencake gemaakt, omdat ik deze cake zo al erg lekker vind heb ik hem niet meer gevuld, en ze wel eventjes in de vriezer gedaan voor ik ermee aan de gang ging... klein likje 1 op 1 creme er langs, de cake-jes waren best wel recht en strak gebakken dus ik heb ze niet helemaal afgesmeerd zoals je normaal doet.
Dan gewoon normaal bekleden zoals je bij een taart doet. Dan met een ring uitsteker het overtollig fondant afsnijden.. Ipv van echt smootheren heb ik ze op de zijkant gelegd, smoother erop en dan rollen op een uitrolmat... werkte perfect... ik was zo klaar!

55 Laatst bewerkt door Dot (26-06-2011 09:01)

oh dat rollen is een idee! daar was ik nu net weer niet op gekomen....
ik heb (nog) geen silverwood multipan en als ik eens een klein taartje bak, doe ik dat in een blikje, maar zit dus altijd te klooien met het bekleden.

Bedankt dus voor de uitleg!

Groetjes, Dorothea.

56

Wauwwwww!!!! Echt fantastisch mooi! En een heeeeeele diepe buiging dat je voor zoveel mensen zulke prachtige dingen wist te maken!! Echt  :thumb:  :thumb:  :thumb:

En die locatie..... Wat een @#@#$%##$ mensen!!! Toen ik afgelopen vrijdag mn toartie ging opbouwen op locatie werd ik ook enorm uit de hoogte behandeld, ik snap niet waar dat voor nodig is hoor... Je zou er idd iets over gaan opnemen in je algemene voorwaarden, net zoals bands dat doen! :lol:

Top werk geleverd hoor! En kun je ook via het bruidspaar misschien foto's regelen? Die glaasjes zijn super trouwens!!  :Y

57

Pff wat een werk. Maar echt super gedaan. Hoe heb je die letters op die koekjes gedaan allemaal gespoten? Vind die glaasjes ook echt heel mooi. En die kleine taartjes ook hahaha eigenlijk alles dus

58

pfffn prachtig!!!! wat een werk!! wat zonde om dan zo ontvangen te worden op lokatie.... dat had echt een heel mooi plaatje geweest als alles op 1 tafel had gestaan!!

echt toppie gedaan!! ik heb de tips over de strakks mini taartjes opgeslagen! :thumb:

De taartjes komen uit de silverwood pan, ik heb ze van citroencake gemaakt, omdat ik deze cake zo al erg lekker vind heb ik hem niet meer gevuld, en ze wel eventjes in de vriezer gedaan voor ik ermee aan de gang ging... klein likje 1 op 1 creme er langs, de cake-jes waren best wel recht en strak gebakken dus ik heb ze niet helemaal afgesmeerd zoals je normaal doet.
Dan gewoon normaal bekleden zoals je bij een taart doet. Dan met een ring uitsteker het overtollig fondant afsnijden.. Ipv van echt smootheren heb ik ze op de zijkant gelegd, smoother erop en dan rollen op een uitrolmat... werkte perfect... ik was zo klaar!

Bedankt, ik ken de pannetjes niet, maar ik bak dan ook voor thuisgebruik. Ik vind dat je ze echt prachtig gemaakt hebt, prachtig zo'n mooi taartje op je bord.  Je hebt megahard gewerkt zeg.

Verder lezen op mijn blog vol how to's & recepten?
www.carolabaktzoethoudertjes.nl

60

Dit setje is het: 

http://www.deleukstetaartenshop.nl/images/12384_roundmini.jpg

61

Ik ben helemaal sprakeloos, wat een prachtige creaties!
Het limegroen met wit is waanzinnig!!
Mag ik vragen hoe je de kleine taartjes maakt?
Snij je ze allemaal uit of heb je daar mallen voor?

Het verhaal is verder schandelijk!

Aan jouw creatie zal het niet liggen!

62

roxylemmens schreef:

Ik ben helemaal sprakeloos, wat een prachtige creaties!
Het limegroen met wit is waanzinnig!!
Mag ik vragen hoe je de kleine taartjes maakt?
Snij je ze allemaal uit of heb je daar mallen voor?

Het verhaal is verder schandelijk!

Aan jouw creatie zal het niet liggen!

Sorry zie nu je bericht erboven net foto! Hoezo scheel Hahaha

63

Jee wat een situatie!

Maar ooooohhhhhhhhh wat een mooie taarten!!!!!!!  :thumb:

64

Je taarten zijn prachtig!!!

Maar wat een anticlimax ja  :x

Liefs, Zanoni

Joyce84 schreef:

Dit setje is het: 

http://www.deleukstetaartenshop.nl/images/12384_roundmini.jpg

Handig die verlanglijst bij de webshop, HUP en ze staan erop.  :)

Verder lezen op mijn blog vol how to's & recepten?
www.carolabaktzoethoudertjes.nl

66

Wauw wat een prachtige taarten, cc's, cakeglaasjes, koekjes! Echt geweldig zo alles bij elkaar..

Wat rot dat je zo behandeld bent daar!!! Denk dat ik niet 2 uur had gaan zitten wachten hoor.. Dan hadden ze het maar lekker uitgezocht..

67

jeetje joyce wat een verhaal! verschrikkelijk lijkt me dat! Eikels zijn het op sommige locaties! Eigenlijk zouden we, zou je het in je voorwaarden op moeten nemen dat als je moet wachten, je bijv 50 euro per uur rekent oid. Sjongejonge, ik ben er echt van onder de indruk.
maar goed, ik snap dat je baalt, maar ik beeld het me gewoon in, joyce het geheel ziet er prachtig uit!! schouderklopje voor jou :)

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

68

tipsytaartje schreef:

jeetje joyce wat een verhaal! verschrikkelijk lijkt me dat! Eikels zijn het op sommige locaties! Eigenlijk zouden we, zou je het in je voorwaarden op moeten nemen dat als je moet wachten, je bijv 50 euro per uur rekent oid. Sjongejonge, ik ben er echt van onder de indruk.
maar goed, ik snap dat je baalt, maar ik beeld het me gewoon in, joyce het geheel ziet er prachtig uit!! schouderklopje voor jou :)

Ik denk dat ik echt aan de gang ga met voorwaarden of een contractje..
Idd een wachtvergoeding per uur. Maar ook dingen als tafeldecoratie, deze locatie was er ook vanuit gegaan dat ik de decoratie van de tafel zou verzorgen... 

Jammer dat de reden wat minder is, maar wel onwijs gaaf om zoveel reactie's te krijgen  :Y  :thumb:

69

Wat een afknapper, maar dat doet niets af aan je prachtige creatie! Schitterend!!!

Groetjes van Natascha!

70

Wat een enorme opdracht, je hebt er een prachtig geheel van gemaakt! Ziet er allemaal heel verzorgd uit. Kan me je teleurstelling goed voorstellen, ook omdat je nu geen goede foto hebt van het geheel. Je andere taarten zijn ook mooi  :thumb:

71

Per toeval sprak ik de videografe die een kennis van me is en zij is zover ik begrijp op dit feest geweest om te filmen. Wellicht heeft zij nog beelden of foto's ik kan eens vragen...

72

Alles ziet er even prachtig uit, verkeer nu in hevige twijfel of ik wel echt een taart ga maken voor mijn verjaardag of toch maar cake in een glaasje, het ziet er zo mooi uit allemaal..... :)

73

Maar het zag er wel echt prachtig uit! Heel mooi, dat strakke wit en dat lime-groen. Je hoeft dáár in ieder geval geen rotgevoel over te hebben! Wat ben je daar onbesnut behandeld zeg; dachten ze daar dat het voor een 'royal wedding' was of zo? Beetje veul 'lekker belangrijk'...

Groetjes Wendy
Morgen maar weer eens géén SAS-dag...

74

Wat een vervelende verhaal! Maar alles ziet er werkelijk prachtig uit!!! Dat kleur groen vind ik echt supermooi! :Y

There's no such thing as a bad idea. Only poorly executed awesome ones.
Bekijk mijn taartjes op: http://www.mijnalbum.nl/Album=8ZOYZRJN

75

Echt een prachtige parade!
En wat een mooie foto's zeg :thumb: