1

Onderwerp: deze moet je gewoon zien...

een stapeltje voor de ouders van  een vriendje van mijn zoon...welke 12 en half jaar getrouwd zijn. verras me maar was de opdrachthttp://i51.tinypic.com/oscyvo.jpg. en verrast waren ze :P . nu weet ik alleen nog niet op welke foto ik m t mooist vind vandaar deze ook noghttp://i56.tinypic.com/2gtcm8j.jpg

2

Re: deze moet je gewoon zien...

Ik vind de onderste 't mooist, wat minder druk. Mooi gedaan! :)

3

mooi  ;)

Groetjes Fabiola xx

4

dankje...ja ik denk ook dat ik de onderste foto toch net ff wat duidelijker is

Geloof graag dat ze blij verrast waren met hun mooie stapel,toppie :thumb:

Veel liefs Esther mv Nick en Sanne.

Prachtige taart.......de onderste foto vind ik het mooiste......is minder druk met die achtergrond!!!!!

Groetjes Darlene

7

dankjewel. ik ben altijd erg nieuwsgierig naar hoe de taart in de smaak is gevallen...que smaak dus. en daar nog niets overgehoord :+

8

heel erg mooi :thumb:

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

9

WauW!!!! Mooooooi plaatje!! Die strik is echt  S U P E R !!!!!

Bij de onderste foto komt de taart beter tot zijn recht, maar de bovenste vind ik ook wel iets hebben eigenlijk  :Y

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

10

Mooi :)
Ik vind de onderste foto het mooiste!

11

Mooi zeg,vind de onderste foto het mooist!

12

Mooie taart!
De onderste foto  :Y

13

Wow, wat een supermooie stapel! :Y  En ik dat de taart bij de onderste foto het best tot zijn recht komt. Maar met die drukke achtergrond van de 1e foto oogt 'ie weer heel anders. Moeilijk dus...

14

Wat een leuke taart zeg!!!

Neem je ook een kijkje op mijn facebook pagina? Cake Dutchess

15

dankjewel..gisteren nog gehoord dat de taart weer goed in de smaak is gevallen..ze vonden m allemaal heel lekker. Blijft toch altijd  wel wat spannend vind ik.

16

incense schreef:

dankjewel..gisteren nog gehoord dat de taart weer goed in de smaak is gevallen..ze vonden m allemaal heel lekker. Blijft toch altijd  wel wat spannend vind ik.

Whuahahah dat herken ik, dat vindt ik ook altijd want toch is ieder smaak anders  :Y

Groetjes Fabiola xx

17

Antiskatje schreef:
incense schreef:

Whuahahah dat herken ik, dat vindt ik ook altijd want toch is ieder smaak anders  :Y

ja dat blijft een onzeker puntje. Ik werk altijd zeer hygienisch, maar ben dan bv toch bang dat mensen er ziek van zouden worden ofzo. Omdat deze bij een tuinfeest werd neergezet ben ik toch maar voor hele veilige vulling op basis van creme gaan gebruiken met daarbij verse vruchtjes...terwijl ik dat eigenlijk nooit doe(omdat ik de smaak van creme wat simpeltjes vind)