1

Onderwerp: Ten einde raad! HELPPP*!

G'Avond,

Voor de gene die nog online zijn, heb een vraag aan jullie?!
Ik heb voor de komende tijd 3 bestellingen!
2 verjaardagen en 1 diplomering.
Voor de ene verjaardag wil ik een stapeltaart maken met het thema Dora. Nou is het mij opgevallen dat Dora heel leuk is maar dat je er in de meeste gevallen er alleen een puzzeltaart van kan maken. En dat is zo niet mijn favoriet (PUZZELPLAATJE). Is daar een alternatief voor?

Voor de diplomering heb ik al een idee, maar mijn vraag aan jullie is hoe kan ik het beste gebruik maken van mijn eigen lettertype. Wordt dat gedaan in de zelfde vorm als het puzzelplaatje systeem of is daar een alternatief voor?

Ik hoop echt dat jullie mij uit de branding kunnen helpen dat ik de KLANT toch tevreden kan stellen.

Alvast bedankt voor jullie reacties!!
Groet,
RishjeCake

De taart moet niet alleen MOOI zijn, maar ook LEKKER!

Re: Ten einde raad! HELPPP*!

voor Dora is boetseren misschien een idee?

ik gebruik voor leuke lettertypes clickstix.
maar ik weet niet of dat is wat je bedoeld...

Ik zing mijn eigen wijsje!

3

Voor de Dora taart kan je ook een printje (laten) maken  ;)
Voor eigen letters kan je in een Word font een letter type kiezen, net zo groot maken als je ze zelf hebben wilt en dan net als een puzzelplaatje uitsnijden.
Maar je kunt natuurlijk ook bv de Funky tappits gebruiken, dat zijn ook leuke letters  :)

Wat betreft het tevreden stellen van een klant: Ga uit van je eigen mogelijkheden en wring je niet in allerlei bochten. Geef je grens duidelijk aan. Mijn ervaring is dat klanten dat prima begrijpen  :) .

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties

4

Bedankt  #Koekiemonster & Boska  voor jullie reactie.

De taart moet niet alleen MOOI zijn, maar ook LEKKER!

5

En als je Dora wilt boetseren dan staat hier een how-to!
https://picasaweb.google.com/Priscilakca/Ariane