26

Re: Mega opdracht, maar wat een anticlimax op de locatie!!

Jeetje..... de hele week liep zo goed en dan zo'n einde... geen woorden voor.

Ik zou er werk van maken bij de weddingplanner maar ook echt nog even bij de locatie hoor. Dit is echt geen stijl!!

Doet niks af aan je op en top werk!!!! Echt helemaal super!
Ben ook fan van je glaasjes - was ze vanmiddag zelf aan het maken voor een etentje vanavond en toen dacht ik 'goh, eigenlijk best leuk voor een bruiloft'. Toch maar eens op de site gooien :)

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

27

ik zit me nog steeds te verbazen hoe je zoveel verschillende, mooie dingen kunt maken in een week tijd. Heb jij energie voor 10 ?? Echt ongelooflijk.

Het ziet er allemaal prachtig uit. En het personeel van die locatie zijn een stel ******.  Trouwens ook wel slecht dat je contactpersoon van de weddingplanner er niet was.

het hart neemt waar wat het oog niet kan zien. ( www.taartdesign.nl)

:|  :|  :|  :|  :|  :|  :|  :|  :|  ONGELOFELIJK!!!! naar die foto's kun je blijven kijken!!! echt geen woorden voor!

"Er is maar één ding ergerlijker dan een vrouw die kan koken en het niet wil, en dat is de vrouw die niet kan koken en het toch doet."

29

Maar..............................het ziet er allemaal wel super uit hoor pfff :thumb:  :thumb:  :thumb:

30

Tsjee, wat een werk en wat een verhaal!! Het ziet er echt super uit. Hoe plan je zoiets, wat zoveel werk is??????? Ik vind het bijzonder knap!!!! Ik zou compleet in de stress schieten!!!!

heerlijke taartgroetjes van Brenda

WOUWIE wat een geweldig mooie parade,wat een werk.
Maar wel in een woord SUPER gedaan :thumb:  :thumb:  :thumb:

Veel liefs Esther mv Nick en Sanne.

32

Joyce84 schreef:
Noompie schreef:

Mooie taarten!

Ik zou ook zwaar pissed off zijn als ik zo behandeld zou worden op een lokatie  :mad:

Heb je die factuur nog gestuurd/betaald gekregen?

Nee ik ga geen factuur meer maken... ik ben uiteindelijk weg gegaan zonder te "serveren", en de factuur van de taarten was al betaald.   Zal het zeker wel nog met de weddingplanner bespreken als ze de standaards komt terug brengen..
Was nl. ook zon puntje, de weddingplanner waar ik het kontakt mee heb gehad, was er niet  :s

Balen zeg, vind het niet alleen heel slecht van de lokatie maar ook onproffesioneel van die weddingplanner!

33

Geweldig wat een klus moet het zijn geweest!! Echt heeeel mooi!!!

groeten, Bianca
TAART in huis

34

Noompie schreef:
Joyce84 schreef:
Noompie schreef:

Mooie taarten!

Ik zou ook zwaar pissed off zijn als ik zo behandeld zou worden op een lokatie  :mad:

Heb je die factuur nog gestuurd/betaald gekregen?

Nee ik ga geen factuur meer maken... ik ben uiteindelijk weg gegaan zonder te "serveren", en de factuur van de taarten was al betaald.   Zal het zeker wel nog met de weddingplanner bespreken als ze de standaards komt terug brengen..
Was nl. ook zon puntje, de weddingplanner waar ik het kontakt mee heb gehad, was er niet  :s

Balen zeg, vind het niet alleen heel slecht van de lokatie maar ook onproffesioneel van die weddingplanner!

Nou er waren wel 2 andere van die weddingplanner/bedrijf, maar die kon ik dus niet, nooit mee gesproken...
Hun verwachte gewoon, althans zo voelde het voor mij, dat ik veel extra ging doen omdat het een grote opdracht is.. Maar een opdracht is voor mij een opdracht of dat nu voor 10 man is of voor 100... Dat maakt geen verschil..

35

Echt supermooi! Wat een werk!

36

Sjeetje wat een verhaal! Echt irritant! Maar alles ziet er werkelijk prachtig en smakelijk uit!

Deze hobby is geweldigggggg!!!!

37

sil schreef:

ik zit me nog steeds te verbazen hoe je zoveel verschillende, mooie dingen kunt maken in een week tijd. Heb jij energie voor 10 ?? Echt ongelooflijk.

Het ziet er allemaal prachtig uit. En het personeel van die locatie zijn een stel ******.  Trouwens ook wel slecht dat je contactpersoon van de weddingplanner er niet was.

Ja ik heb best wel veel energie...  :+  Heb toen ik gistermiddag klaar was , nog te veel energie over, de hele woonkamer en keuken gesopt  O-)
Het liep gewoon allemaal wel soepeltjes... Ik had gedacht dat ik heel veel uurtjes kwijt zou zijn aan de minitaartjes maar binnen 3 uur had ik ze alle 50 klaar...  zoals al vaker gezegd, ik kan heel goed plannen.. en best snel werken..

Heb er deze week opgelet, een gewone ronde taart, bekleed en smoother ik binnen 10 minuten. viel toevallig op omdat ik tegelijkertijd de mix van biscuit was aant mixen.. zo ook met afsmeren dat doe ik ook binnen 10 minuten...

38

Wow, ik ben helemaal onder de indruk.

Laat je niet meer zo behandelen, hoor! Kom op voor jezelf!

Jacqueline

39

Ja, da's echt een anticlimax! Dat had je terecht heel anders voorgesteld! Maar wat een opdracht, supergaaf geworden joh! Zulke zomerse kleuren en allemaal mooi afgewerkt, daar mag je toch zeker wel erg trots op zijn. Je andere taarten zijn ook supermooi joh!

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

40

Dat ziet er goed uit zeg!! Jammer van de anticlimax.
Mag ik vragen met welke bakvorm je de minitaartjes gemaakt hebt? Of heb je die zelf samengesteld van rondjes cake ( of biscuit)?

Zoete groetjes, Marjolein

41

zoete kunst schreef:

Mag ik vragen met welke bakvorm je de minitaartjes gemaakt hebt? Of heb je die zelf samengesteld van rondjes cake ( of biscuit)?

Met de silverwood pan met allemaal rondjes erin.. ik heb t van cake gemaakt.. dan iets te vol maken eigelijk dan kun je ze mooi recht afsnijden boven de ronde vormpjes.. heb je binnen no time 16 dezelfde cakejes..

http://www.deleukstetaartenshop.nl/bakv … c1aa37e688

42

Joyce84 schreef:
zoete kunst schreef:

Met de silverwood pan met allemaal rondjes erin.. ik heb t van cake gemaakt.. dan iets te vol maken eigelijk dan kun je ze mooi recht afsnijden boven de ronde vormpjes.. heb je binnen no time 16 dezelfde cakejes..

http://www.deleukstetaartenshop.nl/bakv … c1aa37e688

grappig,...die heb ik ook nog in de kast liggen, maar nog nooit gebruikt. was het bestaan ervan helemaal vergeten...
Hoezo; ik heb (te)veel spullen..... :s
zal hem een keer uitproberen..

Zoete groetjes, Marjolein

Wauww!
Wat een super mooie taarten.
Ik had een aantal vragen
Waar kan ik de hartjes vinden die gebruikt zijn in het glaasje?
En de letters van de taart met het kroontje en de letters van Paddy&Guido?

Hoor het graag!

* Ik blijf naar boven scrollen om je foto's te bekijken

Ik vind ze hartstikke mooi en die minitaartjes zo chique. Mag ik vragen waar je zulke taartje in bakt?

Verder lezen op mijn blog vol how to's & recepten?
www.carolabaktzoethoudertjes.nl

45

Jeetje he wat een werk maar wat gaaf gedaan.

www.spullenvoorjetaart.nl  www.taartvoorgrootenklein.nl Taartwinkel en workshops in Dordrecht. Ook voor PME en Wilton.

46

Jeeeeetje, dat ziet er echt geweldig uit!!!! :thumb:  Wat een werk zeg!! Die minitaartjes staan ook zo mooi op de kiek!!! (Hoe groot zijn die taartjes en heb je die uitgestoken of zijn dat bakvormpjes????)

47

jemig wat een werk heb je gehad, ben helemaal weg van je glaasjes en de rest is ook helemaal super!

Kijk gerust eens in mijn taartenalbum
http://www.creabrigitte.mijnalbums.nl

48

Wat een prachtige taarten, wow!

En waardeloos dat je zo behandeld bent, ik hoop dat je nog kunt evalueren met de weddingplanner of het bruidspaar wat er niet goed ging. Dat zorgt misschien voor een wat minder rotgevoel als je je verhaal kunt doen.

49

Nou ja zeg wat een verhaal  :s

Maar wat een prachtige taarten maak je zeg :D Wauuuuww!!

waar is de smiley met zijn mond wijd open en zijn hele domme Oh My God blik!!! wat een werk, wat een fantastische taarten, wat een werk en wat een vreselijk slecht verhaal zeg met die locatie en die weddingplanner, delegeren was ze wel goed in zo te lezen. Nou ik vind dat je echt fantastishc werk hebt geleverd!!! :thumb: