1

Onderwerp: Echte rozen! 5 hoog!

Mijn eerste bruidstaart op m'n werk gemaakt, wat vinden jullie ervan?
http://94.100.121.38/1339650001-1339700000/1339697101-1339697200/1339697109_5_6yfO.jpeg

http://94.100.118.248/1339650001-1339700000/1339696901-1339697000/1339696914_5_Csb3.jpeg

voor al uw gebak groot en klein moet u bij bakker moniek zijn : www.wix.com/bakkermoniek/zwambag

2

Re: Echte rozen! 5 hoog!

Ik vind de taart wel mooi, maar de standaard niet zo. Ik zou zelf een kleinere hebben gebruikt met kleinere plateau's en minder ruimte tussen de taarten, dan wordt het meer 1 geheel.

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

mooi hoor!
wat zijn je taarten laag, dat is wel jammer!
hoe maak je je biscuits?

Ik zing mijn eigen wijsje!

4

We hadden op t werk geen andere standaard, vond ook dat ze te hoog stonden maar t is niet anders,
biscuit met mix, is in de bakkerij gemaakt ;)

voor al uw gebak groot en klein moet u bij bakker moniek zijn : www.wix.com/bakkermoniek/zwambag

5

Ja, ik vind het ook zonde van de standaard want de taart is mooi.

Misschien kan je de volgende keer de biscuits wat hoger maken en bijvoorbeeld de pilaren ook bekleden en versieren, zodat het wat meer één geheel wordt?

Don't just dream your life, but live your dreams too!

6

ik wil later ook banketbakker loop ook stage nu en de biscuits zijn nooit zo hoog als dat je ze thuis gewoon maakt de taarten bij de normale bakkers zijn nooit zo heel hoog

7

lizzy schreef:

ik wil later ook banketbakker loop ook stage nu en de biscuits zijn nooit zo hoog als dat je ze thuis gewoon maakt de taarten bij de normale bakkers zijn nooit zo heel hoog

leuk dat je ook bakker wilt worden, waar loop je nu stage?
inderdaad ze zijn niet zo hoog meestal, dit is standaard maat.

8

Deze kapsels zijn idd altijd lager. Maar ik vindt je taarten mooi gemaakt.  :thumb: Wel spannend zeker, zo'n eerste bruidstaart?
Bij mij op het werk (ook bakkerij) hebben ze standaards die jouw taarten een stuk mooier uit zouden laten komen. Maar ja....daar heb je niks aan ;)
Was je baas tevreden?

Groetjes van Marjon

9

Prachtig gemaakt !

Groetjes, Conny

10

jurgen schreef:

Deze kapsels zijn idd altijd lager. Maar ik vindt je taarten mooi gemaakt.  :thumb: Wel spannend zeker, zo'n eerste bruidstaart?
Bij mij op het werk (ook bakkerij) hebben ze standaards die jouw taarten een stuk mooier uit zouden laten komen. Maar ja....daar heb je niks aan ;)
Was je baas tevreden?

ja die was zeer tevreden :D (gelukkig)
leuk dat je ook in een bakkerij werkt. ken ik die bakkerij?
altijd leuk om met mede bakkers te praten :D

11

idd jammer dat de kapsels zo laag zijn.
mag ik vragen wat daar de reden van is?? Je kan toch meer mix gebruiken waardoor de kapsels hoger worden?

Verder vind ik je taart wel erg mooi gelukt

12

Royal Pie schreef:

idd jammer dat de kapsels zo laag zijn.
mag ik vragen wat daar de reden van is?? Je kan toch meer mix gebruiken waardoor de kapsels hoger worden?

Verder vind ik je taart wel erg mooi gelukt

natuurlijk mag je de reden weten. we maken biscuit in series van 50 stuks ongeveer. de pannen zijn niet zo zoals jullie en ik ook thuis gebruiken zo hoog. dit is standaard maat in de bakkerswereld.

13

schitterend :thumb:

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl