Onderwerp: de bruidstaarten van dit weekend
Nog heeeeeeeellll even en dan is 't vakantie ... dit weekend nog 3 bruidstaarten en dan staan er voor m'n vakantie volgens mij nog maar 2 op vakantie. En alhoewel ik 't verschrikkelijk leuk vind om te doen .... ben ik toch heel blij met 3 taartvrije weken
Maar goed ... dit weekend was 't nog ff buffelen:
Deze heb ik vanochtend afgeleverd. Lekker in eenvoudig wit, met heul veul blossempjes en een lekker knallende strik als accent.

Gisterenavond een aansnijtaartje met cc's. Ik heb me rot zitten verzinnen wat ik met 't thema moest doen en was ook blij dat ik ze alle 88 klaar had (ze staan dus niet allemaal op de foto
). Kijk ik een paar uur later op de bevestiging, blijkt dat de helft met een toef moet
. Af en toe is 't best handig om eerst te lezen.
De topper is trouwens nageboetseerd n.a.v. een foto van hun eigen doggie

En dan tot slot gisterenmiddag nog eentje met bloemetjes. Op zich niet zo'n grote opdracht, maar een tijdje terug kreeg ik een mailtje van het bruidspaar. Of ik hun taart ook als herinneringsdummie kon uitvoeren. Tuurlijk! Wel met kleine verschillen aangezien de verhoudingen natuurlijk anders zijn, maar ik hoop dat tie een mooi plekje in hun huis krijgt.

www.jacstaartjes.nl