Onderwerp: Mega opdracht, maar wat een anticlimax op de locatie!!
Een tijd terug kreeg ik de vraag of ik voor +/- 200 personen taart en cc''s wilde maken. Nou hartstikke gaaf zon opdracht..
Langzaam aan werd die opdracht steeds groter... uiteindelijk voor 400 personen..
Nog steeds vond ik het hartstikke gaaf!!
Uiteindelijk werd het voor 150 p taart, 100 cake glaasjes, 100 cc's, 50 minitaartjes en wat koekjes.
Maar deze hele opdracht ging via een weddingplanner.. Vreselijk zon mensen.. te laat betalen, korting willen enz enz.
Ze vroeg of ik langs de locatie wilde gaan om een en ander te bespreken. Nou ja geen probleem.. Daar afspraken gemaakt.. Feest was buiten in een prachtige tuin, maar de taart mocht pas na de ceremonie naar buiten. Was de wens van t bruidspaar, maar ik kon dan van te voren alles in een vijverhuis klaar zetten zodat het personeel het op tafel kon zetten. Anders moest ik door de ceremonie met mijn taart en dozen
En dan kom ik vanochtend daar, op de afgesproken tijd.. Kon ik dus niets klaar zetten want de kok had nog 1500 hapjes die daar moesten staan.. Dus ik kon alles op een tafel zetten en moest maar wachten.. een uur of 2,5. Echt niet dus. Mocht ook niet naar huis.
Lichtelijk geirriteerd ondertussen, aangegeven dat ze daar dus wel een factuur voor zou krijgen. Ik doe geen vrijwilligers werk..
Vond de locatie ook nog dat ik moest blijven tijdens het uitserveren naar de gasten toe.. echt niet dus!!
Na heel veel toestanden en een ongelofelijk slecht gevoel maar gegaan.. nou ja weg gestuurd
Ik haat dat zo,,, hoe groter of duurder de locatie hoe vervelender het personeel..
Omdat ik dacht dat ik alles daar netjes neer kon zetten heb ik dus ook maar 1 foto van de 2 taarten.. en ook nog een hele slechte omdat ik hem hier niet mooi neer gezet kreeg..
Ik baal dus!!
Maar de foto's wil het toch wel showen...
50 minitaartjes (mijn 1e keer, vond t erg leuk om te doen), citroen cake

100 cuppies, appel cc's en chococalate chip
50 glaasjes met vanille cake, vanille creme en frambozen

50 glaasjes met brownie, witte choco creme en bosvruchten
Koekjes:
En 2 van deze taarten, die in het echt wel mooi zijn... Wat een rot foto...

En dan heb ik deze week dit nog gemaakt:
Voor gisteren een bruidstaart met cc's

Met frambozen cuppies:

En ze wilde koekjes als bedankjes.. geen idee waarom dit in t roze moest en niet paars zoals de taart

Ook nog 2 taarten voor 2, 1-jarige mannekes

Tnx voor t lezen van mijn relaas... zon dingen kan ook echt mijn weekend verpesten 

)!