1

Onderwerp: Taart met boeket paarse rozen

Laatst voor het eerst een heel boeket met suikerbloemen gemaakt. Moest nog wel een taart onder komen, dus voor mijn eigen verjaardag nog maar even snel een extra taartje gebakken.
Voor het mooie had de taart een slag groter moeten zijn, maar dit is de grootste vierkante bakvorm die ik heb.

Feedback is welkom!

http://94.100.118.57/1340400001-1340450000/1340409801-1340409900/1340409823_6_jsDL.jpeg

2

Re: Taart met boeket paarse rozen

Jeetje! Feedback?! Eh, het zijn net echte rozen! Erg mooi gedaan zeg! :)

3

heel erg mooi :thumb:

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

4

Wow!

Wat een mooie rozen zeg! Ze lijken gewoon echt!
Welke feedback? Volgens mij zijn ze volmaakt!

Groetjes Louise

5

wauw super echt.... :thumb:

Groetjes Fabiola xx

6

Prachtig! Net echt (en wat een hele mooie kleur, hoe heb je die zo gekregen?)

mijn eerste indruk was: wie legt er nu echte rozen op een eetbare taart??? en toen viel mijn mond even open  :lol:
dit is niet van het echt te onderschijden :thumb:  :thumb: !  hoe doe je toch zoiets???

"Er is maar één ding ergerlijker dan een vrouw die kan koken en het niet wil, en dat is de vrouw die niet kan koken en het toch doet."

8

@ Petra83 : De kleur is bordeaux flowerpaste van squires kitchen (ik vond het meer paars dan bordeaux) en vervolgens dusten met een combinatie van burgundy en deep purple (beide van sugarflair).

@ Elisabeth : Dankjewel voor je compliment. Heel veel geduld hebben is het aller belangrijkste. En wat mijn rozen heel veel mooier heeft gemaakt is de rose petal veiner van squires kitchen. Laats op de beurs in Alphen gekocht.