Re: Paar uurtjes met de art-deco bloem
schitterende taart 
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Paar uurtjes met de art-deco bloem
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
schitterende taart 
Giga mooi.
Gaaf !! Wat een leuk idee, zo stapelen. Het ziet er heel luxe uit zo 
wauw, hij is echt prachtig
Hij is werkelijk prachtig!! Echt heel stijlvol!
super mooi zeg 
Wat een prachtige, stijlvolle taart! Mooi gedaan.
Vond je proeftaartjes in dezelfde stijl al gaaf, maar zo in het groot is het ook super!
Heel erg mooi, ook de beklede standaard!
heel mooi...en wat een werk al die bloemen....pffff
Wauw, wat gaaf zeg!!! Erg mooi!
Werd je niet helemaal gek van die bloemen?
En zo gestapeld vind ik ook erg mooi! Heel leuk zeg, dat gedraaide ook! Ik heb nog nooit iets gedaan met van die wilton rods, hoe werkt zoiets? Steek je die in je taart helemaal tot de bodemplaat ofzo? En dan gewoon de volgende plaat erop? Lijm je dat ook nog vast? Spannend hoor! En je hebt ze ook nog bekleed toch? Mooi hoor!
Qua fotograferen: ik heb een aantal rollen behang gescoord bij de kwantum, lekker goedkoop (voor behang dan), stevig, kreukt niet, glimt niet, en net zo lang als je nodig hebt!
En zo gestapeld vind ik ook erg mooi! Heel leuk zeg, dat gedraaide ook! Ik heb nog nooit iets gedaan met van die wilton rods, hoe werkt zoiets? Steek je die in je taart helemaal tot de bodemplaat ofzo? En dan gewoon de volgende plaat erop? Lijm je dat ook nog vast? Spannend hoor! En je hebt ze ook nog bekleed toch? Mooi hoor! !
Ja, ik heb ze er eerst ingestoken tot de bodem en toen een streepje gezet tot waar hij bekleed moest worden. Daarna heb ik de volgende er gewoon bovenop gezet, los. Ze zijn best breed en staan stevig zat. Ik heb ze wel aangeraden om de taart eraf te halen voor het snijden...
Qua fotograferen: ik heb een aantal rollen behang gescoord bij de kwantum, lekker goedkoop (voor behang dan), stevig, kreukt niet, glimt niet, en net zo lang als je nodig hebt!
Da's ook een goed idee. Ik hoorde ook al over een rolgordijn, maar dit kan ook. Dank je voor de tip!
wauw, wat mooi, en WAT EEN WERK!!
Zo, dat is veel werk geweest!!!!
Maar wat een mooi resultaat zeg 
S-U-P-E-R! Prachtig
Zie deze nu toevallig langskomen toen ik iets anders zocht.........
Wat een geweldige uitvoering van een mega mooie taart!!!! Complimenten en 1 op trots op te zijn 
Ziet er schitterend uit.
Wow een hele andere stapeltaart dan andere. Maar mocht ik ooit gaan trouwen zou ik 'm zo willen hebben 
Geweldig die taart! 
waaw wat een beauty zeg!!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Paar uurtjes met de art-deco bloem