1

Onderwerp: Mijn eerste taartje (durf bijna niet te plaatsen met al het moois hier

Nou daar gaan we dan hoor mijn eerste taartje.
Mijn dochtertje wordt over ongeveer een maand 1 en ik wil een oliliy achtige taart maken...maar dat is een stuk moeilijk dan ik dacht hihi.. ik ga er nu bijna over denken hem toch maar bij iemand te bestellen... of gewoon nog heel vaak oefenen in de hoop dat het beter wordt?

Het ging ook al mis bij het bakken (hij ging niet goed de hoogte in).
Toen was ik te ongeduldig en heb er slagroom tussengedaan terwijl de cake nog niet goed was afgekoeld..kortom het slagroom liep eruit..
Kortom alles ging al in het begin mis dus het was al gedoemd te mislukken..maarja toch nog maar iets van proberen te maken ;)

http://desmond.yfrog.com/Himg612/scaled.php?tn=0&server=612&filename=5eburb.jpg&xsize=640&ysize=640

2

Re: Mijn eerste taartje (durf bijna niet te plaatsen met al het moois hier

blijven lezen en oefenen en je komt er vanzelf ! goed begin alvast

3

is toch een   :thumb:  waard!

4

Alle begin is moeilijk, ik weet zeker dat veel mensen hun eerste taartje (s) hier niet eens posten ;) En idd. geduld heb je wel nodig, als je alles in 1x doet ben je wel een heel aantal uren zoet.....ligt natuurlijk aan de taart maat en wensen.
Suc6 met de volgende baksel.

5

Gewoon nog een keer proberen met iets meer geduld en je zult zien dat het dan al een heel stuk beter gaat!

Een zelfgemaakte taart voor je dochter is toch veel leuker dan een bestelde!?...

Je idee is al leuk!
Je weet waar je fouten zitten!
Dan kan het de volgende keer toch alleen maar beter gaan!!
Misschien kun je ergens een workshop doen, dan leer je de foefjes het beste!
Veel taartplezier!!

Groetjes, Esthers Feestelijke Taarten!
https://www.facebook.com/#!/EsthersFeestelijkeTaarten

Mijn eerste taart heb ik in de prullenbak gemietterd. Alles ging fout. En nu gaat het best goed (al zeg ik het zelf) :D  Gewoon doorgaan. Gaat zeker lukken. Heb je wel een dijkje van botercreme gedaan voordat je er slagroom in deed? Dan kan het bijna niet misgaan. En goed plannen! Gewoon 's middags bakken en nadat de kleine naar bed is rustig verder gaat. Heb je de rust om je heen. Succes! :thumb: