1

Onderwerp: Bastaardsuiker..Spoed!

Hallo

Een vraagje:

Kan je voor het taartbiscuit ook bruie bastaardsuiker gebruiken ipv witte?
Ik kom er net achter dat de witte op is en ik had gepland om morgenvroeg een biscuit te bakken. De winkel is dan nog niet open als ik begin (7 uur ofzo, als ik toch door de kids wakker gemaakt wordt)

Weet iemand of dat gaat?

Alvast bedankt.

2

Re: Bastaardsuiker..Spoed!

:think:  Bruine basterdsuiker smaakt wel anders dan witte... en het geeft natuurlijk ook een ander kleur...

Ik weet het niet hoor. Misschien toch iets later beginnen? Of nog even snel bij de buurvrouw vragen ofzo?

3

Later beginnen zit er niet in....Hele dag is volgepland en die taart moet ff tussen door (het is een bestelling)
Heb nog een ander recept met bloem en gewone suiker ipv cakemeel en bastaardsuiker. Dan gebruik ik dat recept maar.....

4

als je iets moet bakken kun je eigenlijk altijd gewone suiker gebruiken. Die smelt door de baktemperatuur ook.

het hart neemt waar wat het oog niet kan zien. ( www.taartdesign.nl)

5 Laatst bewerkt door connie11 (25-06-2011 08:45)

Als ik jou was zou ik basterdsuiker kopen, bastaardsuiker zal niet gaan lukken!  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

Ik bak in een 4-oven AGA,
Aga gebruikers groep: https://www.facebook.com/groups/715038115222711/

6

connie11 schreef:

Als ik jou was zou ik basterdsuiker kopen, bastaardsuiker zal niet gaan lukken!  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

:lol:  :lol:  jij bent scherp!! ik had het zo ook nog niet gelezen.

het hart neemt waar wat het oog niet kan zien. ( www.taartdesign.nl)

7

sil schreef:

als je iets moet bakken kun je eigenlijk altijd gewone suiker gebruiken. Die smelt door de baktemperatuur ook.

ja maar dat smaakt anders en geeft een andere structuur...