Onderwerp: hoe vaak gebruiken jullie de parelmold?
Ik zit er aan te denken om de parelmold aan te schaffen. Ik vraag me alleen af hoe vaak gebruik je hem eigenlijk? en waarvoor?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » hoe vaak gebruiken jullie de parelmold?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik zit er aan te denken om de parelmold aan te schaffen. Ik vraag me alleen af hoe vaak gebruik je hem eigenlijk? en waarvoor?
als randje langs de taart of langs de bovenrand drapperen.
Ik gebruik ze graag. poosje niet echt gebakken maar ik heb er schik mee
Ik gebruik hem ook ontzettend vaak voor een randje onderaan de taart... Maar ook voor andere randjes ed
Is toch wel een zeer goede aanschaf geweest !!!
Ik ben het eens met de andere dames; gebruik hem heel veel en is echt zijn geld waar hoor!
Zoete groet!
Wendy
mn belangrijkste van al mn uitstekers en molds!
Ik gebruik hem zelden en toch wil ik hem niet kwijt en vind ik het ook zeker geen miskoop
Als ik er zin in heb dan ligt hij er en kan ik hem zo gebruiken zonder dat ik pareltjes hoef te rollen.
Ik gebruik hem ook regelmatig, met name voor randjes! Was in het begin even uitvinden hoe het werkte, omdat het voor mij de eerste siliconen mold was, maar dan gaat het wel super snel!
ik heb er ook wel lollige rupsjes mee gemaakt
Oke zo te lezen is het dus zeker een goede aankoop!
ik gebruik hem ook heel vaak, vond hem eerst te duur maar ben blij dat ik hem toch heb gekocht...
bijna dagelijks
gebruik hm als ik mezelf niet tegen hou bij iedere taart sind ik hm heb en de andere parelachtige molds staan ook op mn nog zeker kopen lijst!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » hoe vaak gebruiken jullie de parelmold?