1

Onderwerp: mijn 2e taartje.. {feedback}

voor vaderdag.. ontzettend gehaast.. mijn man komt eerder thuis.. (hij is psychisch overbelast geraakt..wij zitten namelijk te wachten op een dna-uitslag van onze tweeling, het is mogelijk dat ze taaislijm-ziekte hebben)

maar goed.. hij is gek op chocolade.. dus een met bokkebootjescreme gevulde taart afgesmeerd met ganache...nét op het nippertje af.. ennuhh.. echt waar mijn 2e taartje in héél mijn leven! ik ben zo trots als een pauw!!!

(bedankt voor het kijken)

http://www.hyves.nl/showImage.php/1333861275_5_bOSc.jpeg

2

Re: mijn 2e taartje.. {feedback}

Leuk taartje

Veel sterkte met het wachten op de uitslag...... dat is zwaar

Groetjes Miriam
Zij die gaan taarten groeten u!

3

Hij is heel mooi geworden! En ook al lekkere vullingen zeg, voor een tweede taartje... Ik zit op taartje nummer 4 en tot nog toe heb ik alleen nog banketbakkersroom, jam en bastogne-bc durven proberen ;)

Succes met het wachten op de uitslag! Ik weet hoe slopend het kan zijn om te moeten wachten op belangrijke onderzoeken/uitslagen bij je kinderen. Onze tweeling is uiteindelijk gezond gebleken, hopelijk krijgen jullie net zulk goed nieuws!

4

ik ga ten eerste heel hard voor je duimen dat de uitslag goed is, hoop het zo voor jullie en de kleintjes!

en dan een groot compliment voor deze taart. Hij ziet er heerlijk en supernetjes uit  :thumb:

"Beauty is in the eye of the beholder"
                            Lieve groetjes, Miranda (Mirzan)

5

mooie taart, ik vind de kleuren ook echt prachtig!

sterkte inderdaad met de rest. Kan me voorstellen dat het zwaar is.

Your light will shine when all else fades!

bedankt allemaal.. @ mijke, ik hoop ook dat het dik zwaar vals alarm was..  :s

vraagje:  Hoe krijg ik de poedersuiker van mijn fondant af? kijk aan de binnenkant van mijn lussen.. ik vind dat nou net .. stom staan.. beginners-achtig!! (BEN IK OOK!! whahahaha)

Netjes hoor, voor een tweede taartje... strak!
Ik borstel overtollig poedersuiker gewoon met een droog kwastje af, of met een licht vochtig kwastje (als het hardnekkig is) dan lost de suiker op.

groetjes, Esther

ohhh thanx!!

:D

9

Leuk taartje hoor  :thumb:

Ik kwam hem net ook tegen op hyves ;)
Je hebt hem toch als profielfoto? Ik zag hem langs komen op de hyves van Dianne.
De wereld is maar klein... haha.

hopelijk is de uitslag voor jullie tweeling goed.
(dat zijn toch die lieve blonde meisjes die ook gefotografeerd zijn?)

10

jaaa die vreselijk mooooie knappe blonde grietjes..  :o  whahah.. sorry.. ben nou eenmaal verliefd op ze..  :)

en ja ik heb hem als prof. foto gezet.. ik was zooo trots!!  :o

even voor de anderne..dit zijn onze dochters..;)
http://94.100.114.141/1301400001-1301450000/1301431401-1301431500/1301431453_5_-RE3.jpeg

http://94.100.115.179/1301400001-1301450000/1301431401-1301431500/1301431478_5_sgSd.jpeg

11

Wat een mooi straks taartje in hele leuke kleuren en wat een pracht van een dochters!

Say YES with joy. Say NO without fear.

12

Lieve meiden om te zien!
Dianne heeft mijn kinderen ook op de foto gezet, echt super  :thumb:
Die kinderen met de bretels, Rick had n petje op...

13

Oh wat een scheetjes!!! heb zelf ook een dochtertje van bijna 2, was al volledig in de stress voor haar heupjes toen ( stuit bevalling)
Dus duim ook voor jullie!!

Maare netjes hoor, voor je 2e taart.. hopelijk hebben jullie er lekker van gesmult.

Groetjes Carla.

14

Wat een poepies zijn je twee meiden!
Oja, je taart vind ik ook mooi! ;)  Ik vind die kleur blauw schitterend !

Groetjes Louise

15

haha thanxxx!!  :Y  ik vind mijn meiden ook erruggg mooi, en deze taart ook! mijn man was ontzettend onder de indruk!!
normaal maakt hij hier de taarten...;)

16

Strak/mooi taartje en wat een leuke kids zeg, hele mooie foto's ook!!!

Het is verslavend!
Groetjes, Patricia

17

wat een mooie strakke taart!! leuke kleurtjes!!

succes met het wachten op de uitslag!! lijkt me heel slopend!! snoezige meiden!! zijn ze 1 of 2 eiig?? kan het niet zo goed zien op de foto's :D

18

1-eiig..;)

http://94.100.124.138/1293950001-1294000000/1293978401-1293978500/1293978447_6_O741.jpeg

19

1-eiig..;)

http://94.100.124.138/1293950001-1294000000/1293978401-1293978500/1293978447_6_O741.jpeg

20

sorry..per ongeluk 2x.. jij ook een tweeling?

21

Lees nu net je verhaaltje bij de taart.
Vind de taart ook zeker prachtig hoor maar ben je al uit de onzekerheid wat betreft je meisjes???
Ik zat net even met een enorm brok in mijn keel en zeker als je daar dan ook nog eens een paar van die prachtige moppies bij ziet.

Groetjes, Angela

22

wat een dotjes!! ja, ik heb ook een 1eiige 2ling! hoe lang moeten jullie nog wachten op de uitslag? succes ermee!! ik hoop dat het allemaal mee valt!

23

geen idee hoelang nog... het zou max 3 weken duren, en op hun verjaardag, (dinsdag) is het dus 3 weken terug..:( ik hoop zo van niet, op die dag, als het wel rotnieuws is zijn ze de pineut, dan kan ik dnek ik niet mijn knop omzetten en vrolijk blijven hoor.. :nooo

@petra, ben je ook lid van mijn tweelingmamahyve???
is gezellig hoor!!!  :Y en klein.. niet zo als de grote tweelingmamahyves..

24

nee, denk dat ik dan ook ff mijn hoofd er niet bij zou hebben... ondanks de speciale dag....

ik ben niet lid van jou hyves... zal straks ff kijken...

25

www.twinmoms.hyves.nl