Onderwerp: spoed!! botercreme diller maken??
Hallo ik wil vandaag cc's maken met hortensias van botercreme.alleen vind ik de bc iets te dun.hoe maak ik die steviger??
fout in titel ik bedoel dikker maken
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » spoed!! botercreme diller maken??
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hallo ik wil vandaag cc's maken met hortensias van botercreme.alleen vind ik de bc iets te dun.hoe maak ik die steviger??
fout in titel ik bedoel dikker maken
even in de koelkast?
idd. even in de koelkast zou ik ook doen...........
even in de koelkast?
ja daar dacht ik ook aan maar zakt ie dan niet in als ie er weer uit komt?
ik kan de cc's tot morgenvroeg ik de koelkast houden en dan moeten ze een uurtje in de auto mee......airco aan misschien
BC wordt door het mixen veel dunner dan wanneer hij gewoon uit de koelkast komt (daarom mix ik de bc altijd even opnieuw als ik het uit de koelkast haal om af te smeren.
Dus ik denk dat de bloemen vast wel mooi blijven staan nadat ze opgestijfd zijn.
BC wordt door het mixen veel dunner dan wanneer hij gewoon uit de koelkast komt (daarom mix ik de bc altijd even opnieuw als ik het uit de koelkast haal om af te smeren.
Dus ik denk dat de bloemen vast wel mooi blijven staan nadat ze opgestijfd zijn.
ik heb de bloemen gespoten en snel in de koelkast gezet.ze stijven mooi op nu en zien er best goed uit(mijn eerste x!!)hoop dat ze morgen goed aankomen(een uurtje in de auto)ik laat ze de hele nacht in de koelkast staan en dan maar hopen
o ja .....en de foto's volgen als ze allemaal af zijn en leuk gedecoreerd neergezet natuurlijk
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » spoed!! botercreme diller maken??