1 Laatst bewerkt door Toptaarten (24-06-2011 09:49)

Onderwerp: Protesttaart

Woensdag hebben we als dietistenvereniging een petitie aangeboden als protest tegen de bezuiningingen. We wilden hem eerst met lege taartbodems aanbieden, maar toen kwam een van de mede bestuursleden met de vraag: kun jij niets iets maken?...

Dus, aan de slag en dit is hem geworden. Aangeboden aan kamerleden en hij heeft de hele middag op de vergadertafel gestaan bij het Algemeen Overleg! Best trots!!

Ik had al rekening gehouden met lang buiten de koelkast, dus had ik hem gevuld met mokkabotercreme. We wilde eigenlijk wel bitterkoekjes doen, maar dat was met slagroom te bederfelijk.

http://94.100.120.217/1339600001-1339650000/1339624501-1339624600/1339624583_5_wMpB.jpeg

Er staat ons logo op, ik heb de kleuren van het logo gebruikt en de tekst in zwart is: Voeding = Basiszorg

Gr Esther

2

Re: Protesttaart

En zo is het maar net, al die bezuinigingen.... :s

Wij de broekriem aanhalen terwijl de grote jongens alweer boven Jan zijn.

Christine.

3

Hallo Esther,

Is het een suiker vrije taart? Wel een beetje tegenstrijdig ha ha ha dieetiste en taart ;)
Maar je hebt een mooie combi gemaakt van het aangename en minder aangename!

Groetjes Esther

ps. wat een mooie strakke letters :thumb:
Hoop dat er iets goed voor jullie uit de vergadering rolt.

4

origineel protest!

Groetjes Miriam
Zij die gaan taarten groeten u!

Esther1980 schreef:

Hallo Esther,

Is het een suiker vrije taart? Wel een beetje tegenstrijdig ha ha ha dieetiste en taart ;)
Maar je hebt een mooie combi gemaakt van het aangename en minder aangename!

Groetjes Esther

ps. wat een mooie strakke letters :thumb:
Hoop dat er iets goed voor jullie uit de vergadering rolt.

soms moet je even buiten je boekje gaan he om je statement te maken ;)

Mooi gelukt, hopelijk heeft he zeker nut gehad.. dieetisten zijn aan de dag van vandaag ontzettend belangrijk!! zowel voor de pondjes teveel als te weinig :)

Groetjes Carla.