Onderwerp: Bruidstaart van Royal Icing..............
en tevens mijn eindstuk van PME bij Lies in Houten ben nu klaar en heb nu ook mijn Masters
.
Super veel geleerd

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Bruidstaart van Royal Icing..............
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
en tevens mijn eindstuk van PME bij Lies in Houten ben nu klaar en heb nu ook mijn Masters
.
Super veel geleerd

wow Mond valt open... Wat gaaf!!!! Wil zelf ook zo graag een keer beginnen met pme en/of wilton 
Oooooooooooooooooooooooooooooooooooohhhhhhh!
Wat een knapperd!Gefeliciteerd met je master diploma!
wauw wat een super gave taart zeg! echt heel erg mooi 
Wauw! Wat bijzonder!
Ik vind het prachtig gemaakt. Het ziet er idd uit als een 'meesterlijk' stuk!
Mag ik één ding opmerken....ik heb dit al vaker gezegd en weet dat het mijn persoonlijke mening is...maar, jouw watermerk vind ik erg storend! Het is heel groot en overheersend en je kunt niet goed naar de taart kijken (wat natuurlijk er jammer is). Ik vind het persoonlijk onzin om mijn taarten te beveiligen tegen "jatwerk" op deze manier. Als het gaat om herkenbaarheid van de maakster, zet het watermerk (of stukje tekst invoegen via photoshop), naast de taart. Maar goed...zoals ik al zei...IK stoor me eraan, dus niks mee doen als JIJ het prima vind. 
Wow wat knap, erg mooie taart!!
Gefeliciteerd!
Whooo, chique de friemel!!!
Een prachtig eind resultaat, gefeliciteerd!
Gefeliciteerd met je masters! De taart is erg mooi!
Ik vind het prachtig gemaakt. Het ziet er idd uit als een 'meesterlijk' stuk!
Mag ik één ding opmerken....ik heb dit al vaker gezegd en weet dat het mijn persoonlijke mening is...maar, jouw watermerk vind ik erg storend! Het is heel groot en overheersend en je kunt niet goed naar de taart kijken (wat natuurlijk er jammer is). Ik vind het persoonlijk onzin om mijn taarten te beveiligen tegen "jatwerk" op deze manier. Als het gaat om herkenbaarheid van de maakster, zet het watermerk (of stukje tekst invoegen via photoshop), naast de taart. Maar goed...zoals ik al zei...IK stoor me eraan, dus niks mee doen als JIJ het prima vind.
Helaas is het mij al een paar x gebeurd dat het wel op een andere site stond en een klein watermerk is makkelijk te verwijderen door diegene
Maar speciaal voor jouw
hier komt ie
No Hard feelings

Kadohke schreef:Ik vind het prachtig gemaakt. Het ziet er idd uit als een 'meesterlijk' stuk!
Helaas is het mij al een paar x gebeurd dat het wel op een andere site stond en een klein watermerk is makkelijk te verwijderen door diegene
![]()
Maar speciaal voor jouw
hier komt ie
![]()
![]()
![]()
No Hard feelings
![]()
![]()
Zo kijkt het idd veel fijner, prachtig meesterstuk!!!!
Prachtig!!
Aaa....dankje!! Weet je, ik snap het! Maar de echte jatters zetten ook rustig een foto op hun site MET watermerk en al!
Maar bedankt....het is een PRACHTIGE taart! 
Wow, wat een schitterende stapel! Van harte gefeliciteerd met je masters! 
Zo zeg... heeeeeel mooi.
En die basket weave... Prachtig (met of zonder watermerk
)
Gr, Miriam
Ow.............geen woorden...we zitten hier met 3 dames (ik, dochter 2 en dochter 8) met open mond te kijken.............meid wat een prachtstuk!
Wow prachtig zeg! Daar zitten een paar uurtjes werk in 
mooi zeg! ik weet wel waar ik mijn PME ga doen 
erg mooi! mijn mond valt open, knap hoor! 
Wow,hartstikke mooi gedaan! 
Prachtig !!
Ow.............geen woorden...we zitten hier met 3 dames (ik, dochter 2 en dochter 8) met open mond te kijken.............meid wat een prachtstuk!
Ik heb de uren geteld 14 uur werk !!pffff maar dan heb je ook wat .
Gave taart! En supermooi op de foto. Je ziet dat alle technieken erin zitten, sjablonen, cornelli, basket, bloemen. Super joh!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Bruidstaart van Royal Icing..............