Onderwerp: kleurige stapel voor mijn grote kleine meid!
Hallo Allemaal,
Mijn dochter Linde werd afgelopen zaterdag 1 jaar en dat verdient natuurlijk een mooie taart! Pff het was dit jaar, net als vorig jaar, een hele bevalling, alleen dit keer voor de taart, hihi... Dinsdag gebakken, ingevroren, donderdag gevuld en bekleed,de middelste, roze, is met fondant omdat er sowieso 1 iemand zou komen die geen marsepein lust. Toen ik die met fondant ging bekleden, scheurde de complete bovenrand.... Man man man, ik baalde, ik was in staat om gewoon taarten bij de bakker te gaan halen... Maar gelukkig kon ik mezelf herpakken en ben ik toch verder gegaan. Donderdag alle 4 bekleed en de grootste gedecoreerd. Vrijdag had ik op mijn werk nog een cursus die echt tot 17 uur duurde.... Uiteindelijk om 20.30 uur weer begonnen en om 0.30 uur was ik klaar! Uiteindelijk ben ik best tevreden over het resultaat. En ja ik zie ook meer dan genoeg verbeterpunten. Hierbij het resultaat:
Onderste gevuld met appeltaartsmaak botercreme, taartvlaaivulling appeltaart en zelfgebakken appeltjes en bekleed met marsepein
Middelste gevuld met chocoladebotercreme en abrikozenjam, bekleed met fondant...
bovenste gevuld met taartvlaaivulling tropische vruchten en bekleed met marsepein.

bijpassend meppertje
en natuurlijk de jarige job!
dank jullie wel voor t kijken!
tips en reacties zijn altijd welkom!
http://bregjestaarten.webklik.nl
elukt hoor!!