Onderwerp: How-to van een gezichtje
Ik heb dan na herhaaldelijk vraag dan toch eens een how-to van een gezichtje gemaakt....hoop dat jullie hier wat aan hebben
Eerst een licht ovaal kegeltje
Succes ermee.....
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Sjablonen, Patronen & Howto's » How-to van een gezichtje
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik heb dan na herhaaldelijk vraag dan toch eens een how-to van een gezichtje gemaakt....hoop dat jullie hier wat aan hebben
Eerst een licht ovaal kegeltje
Succes ermee.....
gaaf Nicole en wat SUPER deze howto ,geweldig bedankt ,ga um gelijk opslaan.
taartgroetjes Carla
Tnx nicole!! Ondanks de workshop bij jou moet ik er toch meestal nog wel even goed over denken, hoe t ook alweer moet.. helaas te weinig tijd om te oefenen.. Dit is een mooi geheugensteuntje!!
Leuk!! Thanks!!
Te gek zeg! Super bedankt!
super! moest je ooit een workshop geven via evers inschijven zou top zijn! je bent een natuurtalent!
super! moest je ooit een workshop geven via evers inschijven zou top zijn! je bent een natuurtalent!
Begint Evers dan met workshops???
Top !! Dankjewel!!
dankjewel!!
SSSSSSSSSUUUUUUUUUUUUPPPPPPPPPPPPPPPEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRR,
ik ga er nu nog aan beginnen, het is nog maar 21.47u. Dat moet vanavond nog lukken....
merciekes
Anne
Wow...geweldig zeg!
Gaafff!! Alleen ik zou nog graag de tussen stappen zien van geen mond naar zo'n mooie gedetailleerde mond. Heb je daar nog foto's van?
Gaafff!! Alleen ik zou nog graag de tussen stappen zien van geen mond naar zo'n mooie gedetailleerde mond. Heb je daar nog foto's van?
Klopt....die mis ik ook. Maar super dat je hem hier plaatst!
wauw!! ik ga hem ook opslaan! echt heel duidelijk! dank je wel voor het delen!
Taartenmarie schreef:Gaafff!! Alleen ik zou nog graag de tussen stappen zien van geen mond naar zo'n mooie gedetailleerde mond. Heb je daar nog foto's van?
Zo ik heb hem ertussen geplaatst!!!
Wat heb je dat mooi gedaan die how-to , daar ben ik erg blij mee vooral het neusjes deel, bij mij lijken die nergens naar, dus gebruik ik liever een bolletje, maar misschien dat het me nu lukt
Heel erg bedankt
Wauw, dat blijft voor mij nog even oefenen. Vooral die mond...
Geweldige How-to
dank je
Nu nog 1 van een lijfje met mooi jurkje??
wauw! die ga ik op slaan. wat duidelijk zo
Dank je nicole. Ik ben wel bij jou geweest, maar nu heb ik terug een voorbeeld.
Heb jij nou mijn gedachten/berichten gelezen??? Dank je, DANK JE WEL voor deze how-to!!!!
Bedankt voor je mooie how to. Inderdaad zat ik ook altijd te stoeien met het neusje dat dan maar een bolletje werd ! super
Super, ziet er duidelijk uit. Bedankt voor het delen.
Ga het zeker eens proberen!
Geweldige How-to
dank jeNu nog 1 van een lijfje met mooi jurkje??
Dat laat ik aan anderen over
Donnay schreef:Taartenmarie schreef:Gaafff!! Alleen ik zou nog graag de tussen stappen zien van geen mond naar zo'n mooie gedetailleerde mond. Heb je daar nog foto's van?
Zo ik heb hem ertussen geplaatst!!!
Denk nog steeds dat ik er een soort breedbekkikker van zal maken maar erg bedankt dat je de moeite voor ons hebt genomen.
Je bent een topper!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Sjablonen, Patronen & Howto's » How-to van een gezichtje