Re: Een beetje over de top, een beetje maar hoor ;)
WOWOWOWOWOWOWOWOWOWOWOWOWOWOWOWOWOWOWOW
weet je al hoe de reactie was?
zoooo gaaf zo'n verrassing; ze kon vast direct aan het zuurstof

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Een beetje over de top, een beetje maar hoor ;)
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

Jeeeee wat vind ik deze gaaaaaaf!! WAUW!!
Heb je deze nou in 1 keer vervoerd, of in gedeeltes?
Sorry, ik had je vraag over het hoofd gezien! Ik heb deze taart in een keer vervoerd.
Maar ik hoefde niet zo ver gelukkig (2 km)
Alleen het was wel de vreselijkste rit van mijn leven.. Kinderen die uit het niets zebrapaden oversteken en mensen die met 80km hun voorrang nemen
Maar hij is heel aangekomen in ieder geval 
![]()
![]()
![]()
De reactie van de bruid nog niet gekregen maar haar moeder vond 'm helemaal fantastisch

Ik vind hem écht prachtig!! En ook zo lief gegeven..
schitterend en echt grappige actie van de moeder!
Normaal heb ik het niet zo met over de top, maar deze vind ik wel helemaal gááf !!
En wel een leuke verrassing zo voor het bruidspaar !!
Super!!
Wat een geweldige taart heb je ervan gemaakt zeg! Lijkt me heerlijk om te maken, zo'n roze gevaarte
Ben benieuwd voor hoeveel personen de taartw as en welke maten je hebt gebruikt?
Tja..... Hij is wel een klein beetje over de top idd.... klein beetje maar hoor....
Hij is GAAAAAAAAAAFFFFF!!!!!
En wat een leuke verrassing!! voor de bruid! En voor de bruidegom, haha! 
Wat een geweldige taart heb je ervan gemaakt zeg! Lijkt me heerlijk om te maken, zo'n roze gevaarte
Ben benieuwd voor hoeveel personen de taartw as en welke maten je hebt gebruikt?
De grootste maat was 30cm, denk dat de taart zeker goed was voor 70 personen. Hij was namelijk 4 keer gevuld met witte chocoladecreme en framboos! 
Thanks voor alle leuke reacties erop, is toch altijd weer afwachten met zoiets 
Echt prachtig!!!!!!!!!!!!!!!!
Die is mooi zeg.. zo lekker zoet roze! Prachtig!
Wow, die is gaaf zeg! Dat is even wat anders dan een sobere taart. Supermooi joh! En zo strak!
Wow, die is gaaf zeg! Dat is even wat anders dan een sobere taart. Supermooi joh! En zo strak!
Nou de taart bekleden was anders echt een ramp
De luchtvochtigheid was eergisteren zo bizar hoog.. Ik zet mijn afgesmeerde taart altijd eerst even in de koelkast en daarna bekleed ik 'm maar er viel niet meer de smootheren vanwege de luchtvochtigheid.. 
Je kunt er van vinden wat je wilt van deze taart, maar hij valt in ieder geval op !!!!
Je kunt er van vinden wat je wilt van deze taart, maar hij valt in ieder geval op !!!!
Dat was inderdaad de bedoeling, het was ook echt als leuke grap bedoeld!

Heb nog een foto bijgevoegd van hoe het eruit zag op locatie!!
Heerlijk over de top ik hou ervan
.
Heel erg mooi gedaan!!
Ben ook wel benieuwd wat de reactie van het bruidspaar is geweest, uiteraard met name de bruid. Alhoewel ik denk dat de bruidegom net zo verrast is geweest aangezien ze toch samen het budget bepaald zullen hebben.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Een beetje over de top, een beetje maar hoor ;)