1

Onderwerp: kan ik op een toef van slagroom fondant of marsepein gebruiken?

Ik heb een toef gemaakt van geklopte slagroom met frambozenverdikkings middel ( heerlijk). Kan ik daar een versiering van fondant of marsepein op leggen zonder dat deze "smelt"?

De enige verslaving met een zoete (bij)smaak!
Karin

2

Re: kan ik op een toef van slagroom fondant of marsepein gebruiken?

Je hebt daar een bepaalde spray voor die zorgt dat er een beschermlaagje op je fondant/marsepein/frosty/ouwel komt, en dan kan het zeker.
Als het voor eigen gebruik is zou ik het zo laat mogelijk erop leggen dan zal het vast wel goed gaan  ;)

Joyce
Beter 1 taart in de mond dan 10 op de grond :) ! https://www.facebook.com/lekkersvansjois

joynme schreef:

Je hebt daar een bepaalde spray voor die zorgt dat er een beschermlaagje op je fondant/marsepein/frosty/ouwel komt, en dan kan het zeker.
Als het voor eigen gebruik is zou ik het zo laat mogelijk erop leggen dan zal het vast wel goed gaan  ;)

wat is dat dan voor een spray?

I never met a calorie I didn't like....

4

joynme schreef:

Nee het is niet voor mezelf, dus ik zal ze er inderdaad net voor het ophalen opleggen. Ik ben ook nieuwsgierig welke spray dat is?

grtjes, Karin

De enige verslaving met een zoete (bij)smaak!
Karin

5

fondant en slagroom gaat smelten, marsepein kan het volgens mij aardig hebben...

De zoete taartdoos!

6

marsepein en slagroom gaat prima maar fondant smelt idd nogal snel...