1 Laatst bewerkt door NOUR (22-06-2011 00:35)

Onderwerp: HELLO KITTY cupcake

Kmoet vant weekend hello kitty cc maken maar vind maar niet 't mini gezichtje er van op internet,wie kan me verder helpen :o 
just 't mini face?

en wil ze uitsnijden uit fondant/marsepein ;)

Re: HELLO KITTY cupcake

Misschien kun je een gewoon plaatje zoeken die je leuk vind en die dan verkleinen op het kopieermachine, of met word?
Denk dat dat t makkelijkste is.

3

Klein & fijn is een show-rubriek,

[MOVE] --> Decoreren

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

4

Bij koek it of bij bientje kan je een hele leuke hello kitty stempel/uitsteker kopen die passen precies op een cc

Groetjes Paulien

5

paroce schreef:

Bij koek it of bij bientje kan je een hele leuke hello kitty stempel/uitsteker kopen die passen precies op een cc

op dit vlak van taarten/cc materialen enz hebben jullie veel meer winkels dan ier bij ons in Belgie (Antwerpen)

6

Veer-taartdroom schreef:

Misschien kun je een gewoon plaatje zoeken die je leuk vind en die dan verkleinen op het kopieermachine, of met word?
Denk dat dat t makkelijkste is.

ga ik zeker uitproberen ;)  thanx voor je reactie :)

7

Via een plaatje kan maar dit is wel heel veel werk denk ik als je er een groot aantal moet hebben. Ik weet ook niet of je ze dan altijd mooi kan uitsnijden.

Wanneer dit niet lukt misschien met stempels werken.

Ik vrees zelfs als je de uitstekers wil bestellen dat je ze niet meer zal hebben voor het weekend.

Veel succes
Groetjes

8

Els schreef:

Via een plaatje kan maar dit is wel heel veel werk denk ik als je er een groot aantal moet hebben. Ik weet ook niet of je ze dan altijd mooi kan uitsnijden.

Ik vrees zelfs als je de uitstekers wil bestellen dat je ze niet meer zal hebben voor het weekend.

Veel succes
Groetjes

Hebben ze die hier op deleukstetaarten.nl?(de uitstekers?)

9 Laatst bewerkt door djehr (22-06-2011 11:22)

je kunt ook zelf een uitsteker maken van aluminium. Moet even het voor beeld opzoeken...

In dit topic staat een link naar een how-to filmpje en wat tips
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=83065

10

djehr schreef:

je kunt ook zelf een uitsteker maken van aluminium. Moet even het voor beeld opzoeken...

Thanx :D

11

NOUR schreef:
Els schreef:

Veel succes
Groetjes

Hebben ze die hier op deleukstetaarten.nl?(de uitstekers?)

Ik denk van niet.
Ik weet wel dat er internetshops zijn waar je zo plastick koekuitstekers zijn.

groetjes

12

via internet wel wat uitstekers te koop:

cupcakes-taart.nl/shop?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=85&category_id=23

shopvanbientje.nl/a-16856428/hello-kitty/hello-kitty-uitsteker-set-2-zd-65

13

ik heb gewoon een plaatje van kitty verkleind in word, gaat prima..

daarna uitprinten en gebruiken, maar!

You can't get what you want, till you know what you want...
www.pleppestaarten.nl

14

femmie schreef:

ik heb gewoon een plaatje van kitty verkleind in word, gaat prima..

daarna uitprinten en gebruiken, maar!

Kun je die voor mij ierop plaatsten?

15

djehr schreef:

Amaaai, gemakkelijk gezegd dan gedaan hé :D
Kheb geprobeerd,maar nam direct al 't moeilijkste 
"Minnie Mouse" :D
Heb jij 't al zo uitgeprobeerd?

Grt

16 Laatst bewerkt door Dot (23-06-2011 05:02)

Els schreef:

je kunt toch met een mesje om het papiertje heen snijden, ik snap niet waarom dat niet zou kunnen. Zo heb ik ze vorig jaar ook gemaakt.

Gewoon een plaatje verkleinen, uitprinten, plakfolie erachter en uitknippen, dan op de fondant of marsepein leggen en met een mesje uitsnijden.

Groetjes, Dorothea.

17

Dot schreef:
Els schreef:

je kunt toch met een mesje om het papiertje heen snijden, ik snap niet waarom dat niet zou kunnen. Zo heb ik ze vorig jaar ook gemaakt.

Gewoon een plaatje verkleinen, uitprinten, plakfolie erachter en uitknippen, dan op de fondant of marsepein leggen en met een mesje uitsnijden.

Zo doe ik 't ook bij mijn andere puzzeltaartjes
maar toen hoefde ik nix te verkleinen zoals nu ;)

18

NOUR schreef:
Dot schreef:
Els schreef:

Zo doe ik 't ook bij mijn andere puzzeltaartjes
maar toen hoefde ik nix te verkleinen zoals nu ;)

Ik zeg niet dat dit niet kan of dat bedoelde ik toch niet hoor. Ik vraag me gewoon af of deze dan altijd mooi van vorm blijven. Ik denk dat in mijn geval als ik er zo 30 ofzo moet uitsnijden deze niet allemaal goed van vorm zouden zijn .