1

Onderwerp: Ik hou van holland.....

http://www.mijnalbum.nl/Foto-K3L73EEI.jpg

Dit is voor een bruidspaar die alles via de mail uit Amerika hebben geregeld. ze hadden een voorbeeld taart gevonden op internet. heb er zelf me eigen draai aangegeven.

gevuld met vanille creme, aardbeien creme, aardbeien jam met witte cholade.

meer foto's op me site www.taartschuur.nl en op www.facebook.com/detaartschuur bedankt voor het kijken.

2

Re: Ik hou van holland.....

Echt heel leuk en mooi.... Pff wat een werk;)

3

Heel leuk!

Deze hobby is geweldigggggg!!!!

4

Leuk gedaan!

Maaruh uit Amerika geregeld? Gingen die hier trouwen?  :think:

5

Dootjuh schreef:

Leuk gedaan!

Maaruh uit Amerika geregeld? Gingen die hier trouwen?  :think:

ja hun wonen in Amerika en zijn van oorsprong nederlands. ze wilde hier voor de kerk en wet trouwen.

Ze zijn vorige week vrijdag aangekomen en gaan zaterdag weer terug.
Wel eng hoor als je het bruidspaar helemaal niet heb gezien.

ben benieuwd naar de reactie. er zaten ook twee aansnij taarten bij een met de Nederlandse vlag en en een met de Amerikaanse vlag

meer foto's op me site www.taartschuur.nl en op www.facebook.com/detaartschuur bedankt voor het kijken.

6

Wat apart om dan hier te gaan trouwen!! Ja lijkt mij ook wel eng, normaal komen ze toch even proeven enzo.. Maar het is goed gekomen toch?

7

Dootjuh schreef:

Wat apart om dan hier te gaan trouwen!! Ja lijkt mij ook wel eng, normaal komen ze toch even proeven enzo.. Maar het is goed gekomen toch?

ze volgde me al een tijdje via facebook en hyves en ze vertrouwde me het gewoon toe.

normaal gesproken altijd twee gesprekken voor de officiële dag met proeven er bij.

wat een snoesje, erg leuk

cake my day

Ik was door gisteren al helemaal benieuwd geworden naar de taart erg mooi! Ben zelf ook helemaal gek van het hollands thema :) Die topper is dat een beeldje of zelf geboetseerd? x

Prachtig!

11

mooi!! :thumb:
heb je malletjes voor de huisjes en zo ja waar heb je die vandaan??

Je kunt bij ons nu ook terecht voor de Wilton Courses 1,2,3 en 4 en natuurlijk de basis en vervolgcursussen,basisworkshops en themaworkshops!www.deleukstetaartenshop.nl/veenendaal

12

Super  :thumb:

13

karla schreef:

mooi!! :thumb:
heb je malletjes voor de huisjes en zo ja waar heb je die vandaan??

zijn stempels en die heb ik al 2 jaar of zo... weet niet waar vandaan ik e heb... sorry

14

ok,ik had al gegoogeld op huisjes malletjes maar helaas niks
tot maandag 9 uur he!

Je kunt bij ons nu ook terecht voor de Wilton Courses 1,2,3 en 4 en natuurlijk de basis en vervolgcursussen,basisworkshops en themaworkshops!www.deleukstetaartenshop.nl/veenendaal

15

ha ha ja tot maandag!! heb er zin in!!