Onderwerp: mijn zoontje is gek van nijn en van
vliegtuigen, dus voor zijn verjaardag zaterdag nijntje in een vliegtuigje
straks lekker taartje bakken waar ze op komt te staan, maar ik wilde haar toch al even showen

opmerkingen zijn welkom
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » mijn zoontje is gek van nijn en van
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
vliegtuigen, dus voor zijn verjaardag zaterdag nijntje in een vliegtuigje
straks lekker taartje bakken waar ze op komt te staan, maar ik wilde haar toch al even showen

opmerkingen zijn welkom
super leuk, misschien kun je nog een paar oogjes ofzo op het vliegtuigje maken, dan word hij iets kindelijker verder is hij super!
Wat een leuk idee! Ziet er ook superschattig uit. Ben benieuwd naar de taart straks!
Ik zou denk ik de neus van het vliegtuig iets korter maken en iets afronden van voren. Dan is het wat meer 'nijntje-stijl' en wordt hij wat vriendelijker (zonder dat je er ogen aan toe hoeft te voegen. Ogen op een vliegtuig is misschien te druk, dat doet afbreuk aan je leuke nijntje denk ik). Nu is het vliegtuig aan de achterkant heel schattig kinderlijk, en van voren is het bijna een straaljager 
heel leuk
@ Mijke 79, ik vond de snuit ook een beetje raar maar ik heb me volgende tekening gebaseerd om het vliegtuigje te maken.
nu ik het nog eens bekijk is hij idd te lang, weet eigenlijk niet of ik hem nog kan inkorten zonder al te veel te verprutsen 
bedankt voor de feedback.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » mijn zoontje is gek van nijn en van