1 Laatst bewerkt door chaneef (20-06-2011 21:32)

Onderwerp: help, 3 hoog stapelen

me nicht gaat trouwen over een paar weken hoor ik nu en omdat ze maar een klein budget heeft wil ze dat ik een taart maak nu vraag ik om tips van mensen ze willen hem 3 hoog waar moet ik rekening mee houden en hoe moet ik hem vervoeren

p.s heb nooit een stapel taart gemaakt

kijk naar mijn advertenties op marktplaats http://www.marktplaats.nl/verkopers/12079316.html

Re: help, 3 hoog stapelen

Hoi, je hebt je bericht in de verkeerde rubriek geplaatst dus je zal waarschijnlijk verplaatst worden.
Verder raad ik je aan om heel veel te lezen op dit forum. Je kan ook zoeken mbv de ZOEKEN knop hierboven.
Stapelen doe je met taartkarton of cakeboards tussen de lagen en met dowels (houten stokjes) in de taarten die je op maat maakt om het gewicht van de taarten die er bovenop komen te dragen. Eventueel 1 lange dowel door all taarten heen om ze ten opzichte van elkaar niet te laten verschuiven.
Vervoer met een anti slipmatje er onder en vooral heel goed horizontaal.
Succes!

Life is what you bake it.

3

Als je het evt. niet ziet zitten om een 3-laags stapel te maken, zou je ook een taartstandaard of etagere kunnen gebruiken. Dan zet je de 3 taarten daarop. Je kunt ze vooraf helemaal klaar maken en op de locatie op de standaard zetten. Heb je EN een mooie taart EN geen stress van het stapelen. Zeker als je dit voor het eerst moet doen, is het toch een heel klusje. En een bruidstaart is toch altijd al zo spannend. Succes! :Y

4

Ik heb even je titel wat meer inhoud gegeven, alleen "help" is niet zo handig.

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag