1

Onderwerp: Zonnig Giethoorn

Zonnig Giethoorn, dat was de bedoeling.. Maar het werd Gieten in Giethoorn :D

Ik ga elk jaar een weekendje met mijn een paar ex-collegaatjes een weekendje weg, dit jaar naar Giethoorn. Het weer zat dus niet zo mee, ook de voorspelling was niet zo best dus besloot ik de taart in elk geval zonnig te maken  :cool:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-ENKNFJXW.jpg

Zo netjes als op de foto heb ik hem niet meer kunnen presenteren :s Ik moest met de fiets, de trein en de auto en het lukte me uiteindelijk niet om hem heel over te krijgen :( Toch maar eens ergens een goede taarttas vandaan toveren :/

Gelukkig was ie erg lekker, onderste laag gevuld met verse aardbeitjes, jam en citroencreme. Bovenste twee browniecake met vanillecreme.

Bedankt voor het kijken!

Groetjes, Jozien.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

2

Re: Zonnig Giethoorn

Wauw die is mooi en idd lekker zonnig! Vind de onderste laag leuk!

Groetjes Iris

"We zijn stuk voor stuk engelen met slechts 1 vleugel, en we kunnen vliegen door elkaar te omhelzen!"  Citaat L. de Crescenzo

3

Een taarttas! Kan nieuw gadget worden misschien :P

je taart ziet er prachtig uit!

4

Ontzettend leuke en vrolijke taart zeg!
Maakt zo'n sombere dag weer goed  ;)

5

Wha wat een gezellige taart! Daar wordt je vrolijk van ondanks het nare  O-)  weer  :D

6

Wat zonde dat ie niet heel is aangekomen! Maar in je buik zie je daar toch niks meer van :P .

Er vrolijk en super mooi gemaakt! Heel tof :) .

Taarten - workshops - antiek en nog veel meer!
Kijk op http://www.vanrinske.nl

7

14laarjaca schreef:

Een taarttas! Kan nieuw gadget worden misschien :P

je taart ziet er prachtig uit!

Een taarttas bestaat al hoor, Pooh's zus heeft er in elk geval wel eens 1 gemaakt. Maar volgens mij doet ze dat niet op bestelling, helaas...

Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

8

hele leuke/mooie taart :thumb:

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

9

moest wel een beetje lachen, een stapeltaart vervoeren op de fiets!!!! dat noem ik nou lef hebben  ;)
wel een mooie, fleurige taart

10

Leuke taart zeg!

Dapper hoor, een stapeltaart op de fiets vervoeren!  :thumb: Toen ik eens 15 cc's met toef op m'n fietsje vervoerde mocht ik op plaats van bestemming alle toeven opnieuw spuiten omdat de doos ondersteboven op de grond beland was.  :rolleyes:

<><
Cupcakeblogger voor www.huisvanbelle.nl

11

Wat een leuke vrolijke taart!

12

mooi zeg! zat bij je titel te bedenken wat voor taart dat zou zijn...
vind je onderste taart wel heel leuk! had ik eigenlijk net iets eerder moeten zien :D

13

Wow, wat een leuke taart !
De auto en de trein OK, maar de fiets.........??
Hoe heb je dat gedaan?
Gelukkig heb je mooie foto's  :D

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,
.........tot je ze uitvoert.

14

Super mooi! :thumb:

15

Echt geweldig!  :thumb:  :thumb:  :Y

www.hettaartatelierdur.nl Webshop & Winkel in SCHIEDAM.

16

Wat een vrolijkerd, dat maakt veel goed op zo een dag
Op de fiets.....grapje toch mag ik hopen ??? Ik zou niet eens weten hoe ik op moest stappen met zoiets, laat staan remmen.... :D

17

Wat een geweldig leuke taart Joz!
Ik moet wel om je lachen hoor met al je fietsavonturen :lol: !
Doet me ook aan 'vroeger' denken, wij hadden geen auto en moeders fietste dus ook vrolijk rond met 2 kinderen, 2 tassen aan het stuur en een nieuwe bezem zodat het een herenfiets werd :D ...

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

18

Wat een prachtige taart en wat een lef dat je hem zo hebt durven vervoeren !!  :thumb:

19

Erg mooi zeg!!

:thumb: wat een leuke vrolijke taart! jammer dat ie niet heel overgekomen is, maar ik denk dat de reacties hoe dan ook geweldig waren

I never met a calorie I didn't like....

21

ben helemaal weg van de onderste taart Jozien met die verschillende bloemetjes. Tuurlijk is de taart helemaal ook een plaatje maar die onderkant ga ik onthouden

22

Een plaatje  :thumb:

23

Hij is heel mooi geworden! jammer dat ie niet heel is overgekomen.

Maar mag ik vragen hoe je die Browniecake zo hoog hebt gekregen? Heb je gewoon verschillende lagen gebakken en die gevuld en gestapeld? En welke mix heb je gebruikt? Of heb je een eigen recept gebruikt?

Veel vragen sorry :o  Maar ik wil zo graag eens een brownie cake maken, vandaar :D

24

Wat een leukerd! Zo lekker vrolijk, helemaal mijn ding! En wat een lef heb jij!  :lol: op de fiets, hihi! Ik vind zo'n ding in de auto zetten al heel spannend!  :rolleyes:

25

Patty77 schreef:

Maar mag ik vragen hoe je die Browniecake zo hoog hebt gekregen? Heb je gewoon verschillende lagen gebakken en die gevuld en gestapeld? En welke mix heb je gebruikt? Of heb je een eigen recept gebruikt?

Hoi Patty, ik had de browniemix van FunCakes meegenomen van de beurs in Alphen, daarmee heb ik gewoon de vorm voor tweederde gevuld en hij kwam prachtig omhoog (deze mix is een beetje cake-achtig, meeste andere browniemixen rijzen niet meer. Toch is ie tamelijk smeuig, hij viel erg in de smaak!)

Enne, wat ook leuk is: Op CakeCentral stond mijn taart vanmiddag op plek 5 bij de Most Saved :) :)

http://cakecentral.com/gallery/2077658/