1

Onderwerp: Goeie combi?

Hoi hoi,

ik vraag me af of een laag lemon curd en een laag madarijntjes met slagroom of BBR een goei combi is?

Alvast bedankt voor de antwoorden!

2

Re: Goeie combi?

Misschien wel, ik heb deze combi nog nooit gedaan. Dan zou ik denk ik eerder gaan voor slagroom dan bbr, maar dat is natuurlijk mijn mening en er zullen vast nog veeeeeel meer meningen komen.
Vaak moet je het gewoon uitproberen en dan weet je zeker of JIJ het lekker vindt!  :Y

Joyce
Beter 1 taart in de mond dan 10 op de grond :) ! https://www.facebook.com/lekkersvansjois

3

Nou, die meningen blijven uit vooralsnog  :lol: ... Ik denk dat het idd slagroom wordt... maar ja, is de combi mandarijntjes en lemon curd dan wel lekker...  :think:

4 Laatst bewerkt door Sofia (23-06-2011 09:36)

Ik doe vaak op de onderste laag: zwitserse room met stukjes uitgelekte mandarijn uit blik. Op de tweede laag: een dun laagje lemon curd met daarop een laag slagroom. Heerlijk!!!  :9  :9

Je kan er op de tweede laag ook lemonmousse van maken: slagroom met een paar eetlepels lemon curd erdoor heen gemixt. Komt wel op hetzelfde neer uiteindelijk.  :P

5

Ik zou geen mandarijntjes gebruiken omdat het niet het seizoen is...  waarom geen aardbeien of frambozen? en dan het liefst met zwitserse room! Heerlijke combinatie met de lemon curd.