1

Onderwerp: Weer die planning

Goedemorgen,

Ik heb even een vraagje. Ik moet een taart maken voor het weekend. Nu dacht ik dat de persoon hem zondag zou komen halen maar komt zaterdag taart is voor zondag. Dus nu moet ik de taart vandaag gaan maken en want morgen moet ik voor dezelfde persoon nog een taart maken. Maar ik vul hem met aarbeienmouse. Is deze zondag dan nog wel oke???

Ik hoop dat iemand mij kan helpen!

2

Re: Weer die planning

Zelf zou ik vandaag alles voorbereiden.  Decoratie maken, marsepein/fondant kleuren, vulling, ed.
En dan morgen beide taarten bakken en bekleden.

Mocht dit niet lukken dan zou ik ervoor kiezen om hem toch 1 dag in te vriezen. In 4 dagen verandert de smaak en versheid heel erg vind ik.

www.lindelicious.nl       Elke taart uniek!

3

oke maar wanneer haal ik hem dan uit de vriezer? want ze komt hem zaterdag ochtend halen. En hij moet 24 uur ontdooien dus dan zou ik hem er vanavond in moeten doen en morgen ochtend weer eruit. Heeft dat nut? Zie het niet zitten om een bevroren taart mee te geven.

4 Laatst bewerkt door Ellen Lagas (23-06-2011 12:24)

Zou je , je vulling misschien kunnen aanpassen, aardbeien met geschaafde choco krullen bv met daaronder laagje botercreme ?

Taart groetjes Ellen

5

Nee ze willen echt aarbeienmouse. Maar weet iemand wanneer ik hem dan uit de vriezer moet halen.

6

Teetje schreef:

Nee ze willen echt aarbeienmouse. Maar weet iemand wanneer ik hem dan uit de vriezer moet halen.

Als ze de taart pas zondag gaan eten lijkt het me geen probleem , zij zullen de taart wel in de koeling moeten bewaren.

dus zaterdag ochtedn uit de vriezer of vrijdagavond

Taart groetjes Ellen

7

Nou ik ga dus 1 taart maken met jam en bakkersroom deze ga ik invriezen straks alshij klaar is en dan morgen avond uit de vriezer halen. En morgen ga ik de andere met aarbeien mouse maken en die vries ik dan niet in die eten ze zondag ochtend. Dit lijkt me de beste oplossing...