Onderwerp: onterecht trots op deze parade
Wat een ellende zeg.
Alvast mijn excuus voor mijn enorm lange verhaal!
Maar ik was zo trots op mijn eerste boetseersels en op het eindresultaat de taart.
Blijkt dat ik gewoon de naam van het jongetje verkeerd heb geschreven. En er zit een dikke bobbel in de groene taart... Blunder #1.
De volgende dag een barbie gemaakt voor mn nichtje maar ik vind de barbie te ver naar achter heilen.
mini blundertje maar toch #2.
En ik ga binnenkort een topsy turvy bruidstaart maken... so help me god... en dus wilde ik eerst een paar proeftaartjes maken, gewoon voor de leuk.
Maar het gewenste motief voor 1 van de lagen is iets te grof voor zo'n klein bolletje. Het bolletje is scheef én de icing kruldingetjes zijn echt OER lelijk!
Blunder #3.
(gelukkig heeft t bruidspaar alle vertrouwen in mij en zijn het hele makkelijke mensen)
En last but not least: van t weekend moest ik naar een verjaardag en de bedoeling was een PSV taart te maken.
Ik was weer helemaal trots op de taart, zwarte fondant niet gescheurt, blokjes netjes op de zijkant en Phoxy (mascotte van PSV, voor de kids) die "in" de taart zit, hihi.
Maar ik vond dat t een beetje ielig oogde, alsof de letters van de naam te klein waren ofzo...
Uuuuren later, toen ik thuis was en de foto's nog eens bekeek zag ik het pas!!!
Ik was gewoon de vlag in het logo vergeten!!!
Blunder #4.
Maar ook hier weer geluk dat de mensen heel makkelijk zijn en de taart sowieso prachtig vonden. Ook zij hadden t niet gezien.
Zoeits heb ik nog nooit mee gemaakt.
En ik dacht dat er verbetering in zat...
Pfff, wat ben ik nu zenuwachtig voor die bruidstaart binnenkort!!!!
Nou, hier de foto's om het verhaal beeld te geven....
Blunder #1 = een filmpje, omdat dat een beter beeld geeft.
Hier wel alvast de boetseersels:
Filmpie:
http://www.youtube.com/watch?v=fgfCud27zvI
Blunder #2:

Blunder #3:
Blunder #4:

Nou, bedankt voor het kijken.
Op- en aanmerking en tips zijn altijd welkom.
Groetjes!!!