Onderwerp: Earl Grey Cupcakes
Deze zijn earl grey cc's met een vanille botercreme:
Dank voor het kijken, gr, Jennifer
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Earl Grey Cupcakes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Deze zijn earl grey cc's met een vanille botercreme:
Dank voor het kijken, gr, Jennifer
Sjiek!
Ziet er heerlijk uit heb je een recept voor de earl grey cupcakes? Heb al gegoogled maar er moet steeds zoveel vocht bij en ben bang dat de cupcakes niet luchtig worden!
@ChaSa:
Wat ik doe is van 100 ml melk (aan de kook brengen: magnetron) en 5 earl grey theezakjes hierin laten trekken. Als de boel is afgekoeld kun je gewoon de earl grey melk aan je cc mix toevoegen, werkt bij mij prima, succes
Dankje jennifer: ik ga het proberen
!
Hoi,
Ik heb je recept een keer opgeslagen en wilde het binnenkort gaan proberen met mint thee en een after eight toef. Ik denk dat die combi lekker is. Je schrijft 100 ml melk toevoegen maar op hoeveel gram mix ( ik gebruik de Fun Cakes mix) voeg je dit toe??
Alvast bedankt voor je reactie.
Hoi,
Ik heb je recept een keer opgeslagen en wilde het binnenkort gaan proberen met mint thee en een after eight toef. Ik denk dat die combi lekker is. Je schrijft 100 ml melk toevoegen maar op hoeveel gram mix ( ik gebruik de Fun Cakes mix) voeg je dit toe??
Alvast bedankt voor je reactie.
Ja, ik voeg het toe aan 500 gr mix (geen funcakes: cake meel van zeelandia), 250 boter en 5 eieren.
Kan er gewoon bij. Je combi klinkt heerlijk.....
Bedankt voor je reactie. Ik had het echter al uitgeprobeerd voor dat die kwam. Het resultaat was heerlijk alleen ....... wat zag die melk er vies uit
!!!!! Ik heb op de gok wat theemelk toegevoegd eerst minder toen beslag even geproeft en toen nog wat thee(water) erdoor. Ik wist niet wat beter zou zijn melk of water. Maar het resultaat was super en de smaak combi ook. Thanks voor de inspiratie.

zien er super uit 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Earl Grey Cupcakes