Re: Laat de boeken maar voortaan in de kast (toch?)
Zeker heel origineel en leuk taartje!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Laat de boeken maar voortaan in de kast (toch?)
Zeker heel origineel en leuk taartje!
Leuk gedaan zo met die boeken!!!
wat een toppertje zeg.
Erg leuk..deze ga ik onthouden.
Heel erg leuk en origineel!
Wouw, wat een reacties, super bedankt allemaal en natuurlijk mogen jullie deze opslaan, dat zie ik alleen maar als een heel groot compliment.
Ik heb de zijkant gemaakt met een patchwork cutter, het was de eerste keer, dus wel spannend, daarna gewoon alles geverfd met dust, dat was nog een heel werkje, maar erg leuk om te doen.Nogmaals bedankt voor de vele reacties, wordt er een beetje verlegen van
een geweldige taart mag ik weten welke cutter je gebruikt heb?
Super mooi, en idd origineel met die boeken!
ik ben beginner, en ik vraag me al een tijdje af, hoe krijgen jullie die mooie gelijke bolletjes lang randen? hoe maak je die?
Hij is echt superleuk, knap gedaan !
Super mooi, en idd origineel met die boeken!
ik ben beginner, en ik vraag me al een tijdje af, hoe krijgen jullie die mooie gelijke bolletjes lang randen? hoe maak je die?
Die maak je met een mold. (van siliconen o.i.d.)
Fondant of marsepijn er in en dan kun je hele mooie bolletjes maken. Kijk maar eens in de webshop.
AlexandraB schreef:Wouw, wat een reacties, super bedankt allemaal en natuurlijk mogen jullie deze opslaan, dat zie ik alleen maar als een heel groot compliment.
Ik heb de zijkant gemaakt met een patchwork cutter, het was de eerste keer, dus wel spannend, daarna gewoon alles geverfd met dust, dat was nog een heel werkje, maar erg leuk om te doen.Nogmaals bedankt voor de vele reacties, wordt er een beetje verlegen van
een geweldige taart mag ik weten welke cutter je gebruikt heb?
Bedankt.
Ik heb de Patchwork Cutter Book ends hiervoor gebruikt.
Super leuk!!!!!
Wat leuk verzonnen en uitgevoerd! 
Wauw, leuk idee en erg mooi uitgevoerd.
Wat ontzettend leuk gedaan zeg! Heel origineel. 
Echt prachtig!

Wat een superleuk taartje!!
Dian schreef:Super mooi, en idd origineel met die boeken!
ik ben beginner, en ik vraag me al een tijdje af, hoe krijgen jullie die mooie gelijke bolletjes lang randen? hoe maak je die?Die maak je met een mold. (van siliconen o.i.d.)
Fondant of marsepijn er in en dan kun je hele mooie bolletjes maken. Kijk maar eens in de webshop.
dankje is zal kijken! ik zie die randen bij zoveel mensen, ik denk NU ga ik het een keer vragen!
Wow wat leuk en origineel zeg. Ook de letters zijn mooi. Welke heb je gebruikt?
wat een leuke taart!
Echt gaaf. Wat onwijs origineel! 
leuk en orgineel bedacht!
top taart!
Wow wat leuk en origineel zeg. Ook de letters zijn mooi. Welke heb je gebruikt?
Bedankt. Dit zijn de Lower case van de clikstix. Het was mooier geweest als de naam met een hoofdletter was begonnen, maar die heb ik nog niet.
Oow was me niet eens opgevallen. Dank je wel!
Wat toevallig! Ik ga een "bibliotheektaart" maken binnenkort. Heb de cutter reeds besteld! Supertaart en superidee! Dank je!
Oooh wauw, die boeken, die ga ik onthouden (voor over een héééle tijd, haha, want dit kan ik nog lang niet...)!
Prachtig!
Wel posten hoor fruitcake, want ik ben erg benieuwd naar jouw creatie.
Zoetegeit, dit kan je echt wel hoor ! Je gebruikt de cutter als een soort stempel en dan is het gewoon een kwestie van inkleuren.
Je maakt een verfje van je kleurpoeders, kwastje erbij en verfen maar. Een kind kan de was doen
Succes ermee voor als je het toch een keer probeert, ik weet zeker dat het je mee zal vallen. 
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Laat de boeken maar voortaan in de kast (toch?)