Onderwerp: Boeddha bruidstaart

Gevuld met champagnecreme met framboosjes, frambozenconfiture en witte chococreme met witte chocoladekrullen 
Lobelia
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Boeddha bruidstaart
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

Gevuld met champagnecreme met framboosjes, frambozenconfiture en witte chococreme met witte chocoladekrullen 
Mooie taart! En mooie kleur ook! Ik vind taarten met een indisch tintje wel leuk 
Wauw! Wat heb je die Buddha schitterend geboetseerd, geweldig gewoon!
Mooie taart, mooie kleuren, mooi strak!
heel erg mooi!
Wauw, mooie taart! Heb je die budha (wat is nou eigenlijk de juiste spelling?) echt zelf gemaakt??? Mooi mooi.
Wat gaaf. De kleuren zijn supermooi en de taart is helemaal mijn stijl. Ik vroeg me ook al af of je de topper zelf hebt gemaakt? In dat geval: petje af.
De boeddha heb ik niet geboetseerd hoor!
Ik had een week tevoren een mal besteld, deze was gelukkig optijd binnen, anders had ik zelf moeten boetseren. Leuke uitdaging, maar dit is zóveel makkelijker en sneller
En het is toch echt Boeddha...
http://nl.wikipedia.org/wiki/Boeddha
Een hele mooie,prachtige taart,super!
heeeel mooi 
Waauw, heel gaaf, leuk idee ook!!!
Maar ik ben erg benieuwd waar je die mal vandaan heb, ik denk dat ik die ook wel wil
groetjes, Marieke
Hij is prachtig! 
Wauw wat een gave taart
mijn zus is net terug van een wereldreis Azie, dus ik wil wel zo;n super boeddha maken, waar heb je die gekocht als ik vragen mag?
Groetjes!
Prachtige taart 
wauw wat is die mooi... en niet als vele ben ik erg nieuwsgierig waar je die boedha mal vandaan hebt.. 
Mooi gemaakt
Erg mooie taart!!
Hoop dat je nog wel eens online bent want ben met spoed opzoek naar de Boedha mal die je hebt gebruikt. Waar kan ik deze bestellen?
Groetjes!!
Wat een prachtige Boeddhabruidstaart, helemaal goed zo!
Super mooi!
Wil ook el weten waar die mal vandaan komt !!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Boeddha bruidstaart