1

Onderwerp: opengeslaande punten met foto print in het midden. gaat dat?

Hallo

Ik heb voor over een paar weken voor het eerst een fototaart. Erg spannend natuurlijk!!! :D
Nu was ik even aan het rond neuzen en kwam bij de opengeslaande punten uit.

Zou ik een foto print in het midden, onder het fondant kunnen plaatsen (heb de how to al gelezen/bekeken)  en vervolgens de punten eruit snijden. Ik weet dat er een papiertje eronder moet.

Hoe kan ik dat het beste aanpakken? zou ik dat risico aannemen?

Heeft iemand misschien andere ideeen?

2

Re: opengeslaande punten met foto print in het midden. gaat dat?

Ik heb het nog niet gedaan maar ik denk wel dat het kan. Wel zal ik onder de fotoprint gewoon fondant/marsepein doen want ik weet niet wat de botercreme doet met de print. (nogmaals: ik heb direct op botercreme aanbrengen nog niet gedaan dus misschien kan het wel: Bij slagroomtaarten leggen ze hem er ook meteen op toch?) Misschien even overleggen met diegene die de print maakt. Misschien is er ook nog verschil in de print (fondant, ouwel, Marsepein, frosting).

Bij de openslaande punten is het de bedoeling dat je een rondje marsepein op het midden van de taart legt. Dat is bij jou dus marsepein met de fotoprint.

Ik denk dat het een heel leuk resultaat zal worden!! Weer eens wat anders dan gewoon een taartje met foto. Ben benieuwd! Wel showen he?!! Succes!

3

gaat prima.. ik heb het gedaan.. idd wel eerst op de "gewone" manier .. en dan op het laagje marsepein wat op de bc ligt in het midden van de opening zeg maar de print gelegd. Zal ff een foto ervan neerzetten..

http://94.100.118.100/1318400001-1318450000/1318413901-1318414000/1318413941_5_vSrT.jpeg

Groetjes van Miranda
Voor meer taartjes: www.miertjestaartjes.mijnalbum.nl

4

miep-miep schreef:

gaat prima.. ik heb het gedaan.. idd wel eerst op de "gewone" manier .. en dan op het laagje marsepein wat op de bc ligt in het midden van de opening zeg maar de print gelegd. Zal ff een foto ervan neerzetten..

http://94.100.118.100/1318400001-1318450000/1318413901-1318414000/1318413941_5_vSrT.jpeg

WAAAAAOOOWWWWWW!!!! geweldigg

welke print heb je gebruik? icing, ouwel etc...????

5

ik gebruik eigenlijk altijd icingprints
succes met je taart

Groetjes van Miranda
Voor meer taartjes: www.miertjestaartjes.mijnalbum.nl