Onderwerp: botercreme bewaren tot zaterdag

hallo allemaal

Waarschijnlijk zal er wel eens deze vraag zijn gesteld maar mijn zoekmachine werkt niet mee.

Nu is mijn vraag ik wil botercreme bewaren in de koelkast tot zaterdag is dit mogelijk??

of moet het echt in de vriezer.

alvast bedankt

groeten sabrina

2

Re: botercreme bewaren tot zaterdag

Nu gemaakt is houdbaar in de koelkast tot zaterdag. Ik gok ong een week.

Maar hou er rekening mee dat als het voor een klant is deze soms de taart een paar dagen later nog eten :P

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

3 Laatst bewerkt door @ppeltje (22-06-2011 11:13)

Geen probleem hoor!

Dat is toch een TAART waard!

4

Als je hem in een goed afgeloten bakje doet kan dat wel. Wanneer heb je het gemaakt? Een weekje in de koelkast kan wel.

bluesuus schreef:

Als je hem in een goed afgeloten bakje doet kan dat wel. Wanneer heb je het gemaakt? Een weekje in de koelkast kan wel.

Ik heb heb net gemaakt, en het is voor eigen gebruik voor op de cup cakes

Ottolien schreef:

Nu gemaakt is houdbaar in de koelkast tot zaterdag. Ik gok ong een week.

Maar hou er rekening mee dat als het voor een klant is deze soms de taart een paar dagen later nog eten :P

Nee hoor het is voor eigen gebruik een zaterdag voor op de cup cakes te spuiten met een smaakje erdoor.

7

hahaha.. we hebben met z'n allen te gelijk zitten reageren. hihihi 11.13 uur ;-)

Maar zaterdag kan echt wel. ;-)

8

Als je het 1:1 hebt gemaakt kan je het zelfs bewaren tot de houdbaarheidsdatum die op je pakje roomboter staat.  :Y
De mix niet!

Joyce
Beter 1 taart in de mond dan 10 op de grond :) ! https://www.facebook.com/lekkersvansjois