26

Re: zoek de verschillen...

Cupkeek schreef:

Als je werkt met icing gebruik je dan sjablonen? Of is dit een hele domme vraag? Ik heb namelijk nog helemaal geen ervaring met icing..

En ik vind het echt een prachtige taart en dat meisje, wat een schatje!!

Domme vragen bestaan niet :)  Icing kun je eigenlijk gebruiken voor zowat alles, bloemen maken, randjes spuiten, 3d werken maken etc. Met deze taart heb ik de voorbeeldfoto van het jurkje naast de taart gelegd en de bloemen met de hand nagemaakt. Dus elke keer kijken, spuiten, kijken, spuiten. Best wel een klus, maar heeeeel leuk om te doen :)  :)

27

echt precies de jurk! goed gedaan  :thumb:

28

Prachtige taart! En wat mooi, die foto met het meisje erbij. Geweldig totaalplaatje!

29

Wat een plaatje van een taart. Gaaf gedaan met die kleurverdeling en icing! (Zwarte icing spuiten zonder te vlekken is al een prestatie op zich, vind ik.)
En wat een mooi meisje. Die 2 samen maken idd een schattige foto.

(Maar stiekem hoop ik dat ze op haar 3e verjaardag glundert bij een taart met kindgericht thema...)

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

30

beeldig !!!

Groetjes, Conny

31

Siep schreef:
Cupkeek schreef:

Als je werkt met icing gebruik je dan sjablonen? Of is dit een hele domme vraag? Ik heb namelijk nog helemaal geen ervaring met icing..

En ik vind het echt een prachtige taart en dat meisje, wat een schatje!!

Domme vragen bestaan niet :)  Icing kun je eigenlijk gebruiken voor zowat alles, bloemen maken, randjes spuiten, 3d werken maken etc. Met deze taart heb ik de voorbeeldfoto van het jurkje naast de taart gelegd en de bloemen met de hand nagemaakt. Dus elke keer kijken, spuiten, kijken, spuiten. Best wel een klus, maar heeeeel leuk om te doen :)  :)

Haha, ja jullie maken zulke prachtige dingen.. En ik weet nog eigenlijk bijna niets.. Dus ik vraag maar rond!
Dankjewel voor je antwoord, ga het onthouden en ook maar eens proberen! :-)

32

Prachtige taart en een prachtige jurk! :)