Onderwerp: Bruidstaart gerbera's & cupcakes
Dit bruidspaar had Kwebbeltje benaderd, om cupcakes + een taart te maken voor hun bruiloft van vandaag. Maar omdat Brenda wist, dat ze geopereerd moest gaan worden, had ze gevraagd of ik de opdracht zou kunnen overnemen, als het haar niet zou lukken. En zo gebeurde.....
Hoewel de oorspronkelijke aanvraag wel iets anders was, is het uiteindelijk dit geworden: 1 taart van 25 cm doorsnee en 80 cupcakes met gerbera's:

Ik had de taart nog even bovenop geplaatst, maar daar is ie eigenlijk te groot voor

De taart is gevuld met passievruchten merenque creme en tropische vruchten vulling. De cupcakes zijn gevuld met ananasjam en abrikozenjam en de toef is ook passievruchten merenque creme.
Het bruidspaar is zelf de bestelling komen halen. Blijken ze helemaal uit Nijmegen naar Rotterdam te komen rijden!!! En wat zo ontzettend lief was: ze kwamen binnen met een grote bos roze gerbera's voor me! Zonder dat ze ook maar iets gezien of geproefd hadden, bedankten ze al voor de inzet. Dat deed me echt goed, na een mega druk taarten weekend.