1

Onderwerp: zoek de verschillen...

Deze taart was zoooo leuk om te maken!!! De vraag was of ik het borduursel van het jurkje kon namaken op de taart, aardig gelukt naar mijn idee met hier en daar wat ontevredenheden :)  :)

Hij is gevuld met slagroom en vruchtjes.

http://94.100.122.214/1337450001-1337500000/1337485601-1337485700/1337485625_5_wX82.jpeg

En deze foto kreeg ik gemaild, hoe schattig is dit :)  :)  :) Uiteraard mogen plaatsen met toestemming van de moeder :)

http://94.100.124.39/1337450001-1337500000/1337486201-1337486300/1337486207_5_jLjj.jpeg

2

Re: zoek de verschillen...

Heel mooi, ik weet niet waar je ontevreden over was, maar hij past perfect bij het jurkje!!!

www.CakeisforLife.nl
voor elke gelegenheid een taart

3

Prachtig!!

Groetjes van Natascha!

Siep schreef:

hoe schattig is dit :)  :)  :)

Nou überschattig!! Wow wat een gaaf gezicht zo met het meisje in desbetreffende jurk ernaast. Helemaal top.  :thumb:

ennu ontevredenheden??? waarover?

morgen is er weer een dag

5

Leuke taart, maar zo in combi met de kleine dame is hij helemaal mooi!!
Wat een mooi meiske trouwens, en die jurk  :Y . Maar goed ik 2 jongens heb anders zou ik het ook zo kopen ha ha.

6

Wow dat is mooi !

Workshops en taartbenodigdheden: www.Cakexclusive.be Webshop:www.cakexclusiveshop.be

7

Wat een super plaatje!! :thumb:

8

Hele mooie taart en die 2e foto is erg schattig!

Groetjes Iris

"We zijn stuk voor stuk engelen met slechts 1 vleugel, en we kunnen vliegen door elkaar te omhelzen!"  Citaat L. de Crescenzo

9

Wat een ontzettend mooie taart! Past perfect bij het jurkje zeg

Kijk voor taartdecoratie-workshops en Wilton cursussen met certificaat op hobbyworldvenlo.nl

10

:thumb: heb je super gedaan

~enthousiast hobbyist ~
Heeft iemand het recept om tijd te bakken al gevonden?????

11

heel erg mooi :thumb:

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

12

Wat Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf! Prachtig gemaakt hoor!!!

Groetjes San

13

Super mooi en heel origineel.  :thumb:

Dat is toch een TAART waard!

14

Prachtig gemaakt, en wat een schattig plaatje!

Groetjes, Diana
"Ik bak geen taart om te leven, maar ik leef om taart te bakken"

15

Woww... of je het borduurseltje van de jurk in de taart wilt verwerken. Wat een opdracht!! Maar heeeeeeel erg mooi gemaakt! Ik zie niets waar je ontevreden over hoeft te zijn. Ik vind het een SUPER taart! En zeker met de kleine meid erbij. En ook echt leuk zo met dat zwart-wit omgewisseld op de helft van de taart. Wat een werk. PETJE AF!!  :thumb: :thumb:  :thumb:  :thumb:

16

hoi hoi,

ik ben de moeder van dit meisje, heb siep gevonden via deze website. Ik was super tevreden over de taart en heb veel complimenten gekregen.
Ik moet zeggen dat ik wel heel trots ben als ik de reacties zo lees dat jullie mijn meisje zo schattig vinden (is ze ook hoor ;))

siep nogmaals bedankt en reserveer alvast maar rond 12 februari want als mijn zoontje jarig is wil ik zeker weer een taart van je!

x

Debby

Mooi! :Y

Groetjes K@rEn    ([url=http://www.facebook.com/dutchcakes)

18

wow prachtig!! Maar wat een tijd zal dat gekost hebben zeg, die bloemen, allemaal met de hand nagemaakt???

Een nieuwe, superverslavende hobby gevonden!

19

Geweldig, de taart en het kindje samen een prachtige combinatie.

20

Wat een waanzinnig mooie taart! En zo samen met de jarige in De Jurk echt een pláátje.

(Ook een erg mooi jurkje, trouwens, mama Debby. En wat staat het schattig!)

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

21

Bedankt voor al jullie complimenten, altijd leuk om te horen :)  :)

Helemaal tevreden over een taart ben ik echt nooooit, sommige bloemetjes waren voor mijn gevoel niet goed gelukt. Dit zal wel voor velen onder ons herkenbaar zijn :lol:  :lol:

@Anne-taarten: de bloemen zijn gespoten met icing, duurde niet lang maar wel een zware klus :)

@Debby, je staat alvast genoteerd :lol:

22

heel erg gaaf!!!

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

23

Wat heb je dat waanzinnig goed gedaan! Mijn complimenten!

24

Mooi hoor Buufie :thumb:

25

Als je werkt met icing gebruik je dan sjablonen? Of is dit een hele domme vraag? Ik heb namelijk nog helemaal geen ervaring met icing..

En ik vind het echt een prachtige taart en dat meisje, wat een schatje!!