1

Onderwerp: Sweet Sixteen

Mijn collega had aan mij gevraagd of ik een soort over the top Sweet Sixteen taart wilde maken voor haar dochter d'r 16e verjaardag. Dit had ze al gevraagd toen ik nog maar net taarten maakte dus ze heeft al die tijd vertrouwen in mij gehouden!

Na wat aanwijzingen wat ze graag op de taart wilde hebben en hoe ze het een beetje in haar hoofd had heb ik onderstaande taart voor haar dochter gemaakt. Mijn collega was helemaal blij toen ze de taart zag. Nu nog benieuwd naar de reactie van haar dochter.
Ik hoop dat ze hem een beetje leuk vindt.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-GFL4AOYZ-D.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-YK3PLCO8-D.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-QVPX3E8A-D.jpg

De taart is 25/15/10 cm. De onderste en bovenste taart is gemaakt van chocobiscuit gevuld met monchouvulling en kersenvlaaivulling. De middelste is van normaal biscuit met aangevette slagroom en lemoncurd.

Kom je een keer een kijkje nemen op mijn website:
www.taartenvanstefanie.webklik.nl of www.mijnalbum.nl/Album=YFZPPB68

2

Re: Sweet Sixteen

Nou, als ze hem niet 'een beetje leuk vindt', heeft ze geen smaak :+
Hij is super! :thumb:

If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?

3

Heel erg gaaf!!!

4

Supermooie taart en je ziet zo dat er enorm veel werk in heeft gezeten, even een nieuwsgierigheidje...wat mag zo'n taart kosten, ik bedoel..2 strikken, een tiara en ook die letters daar ben je wel even zoet mee toch?

Oh wauw!!!!!!

6

WAUWW!! superr! zo'n taart wil ik ook wel als ik 16 word!!!

De zoete taartdoos!

7

Helemaal leuk, perfect voor een 16-jarige!

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

8

Riannee schreef:

WAUWW!! superr! zo'n taart wil ik ook wel als ik 16 word!!!

Ik moest even je website bekijken voordat ik doorhad dat je geen geintje maakt :lol:
Goed man, 14 jaar en al zo lekker bezig! Was iedereen van jullie leeftijd maar zo ondernemend :thumb:

If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?

9

mooie stapel :thumb:

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

10

:thumb:  :thumb:  :Y

www.hettaartatelierdur.nl Webshop & Winkel in SCHIEDAM.

11

Zeker mooi!

Ik ga in september de sweet 16 taart voor mijn eigen dochter maken, ze is geen meisje-meisje dus ik hoef niet zo'n moeilijke ladyshoe te maken, eerder een sneaker en iets met dansen en iets met Ajax en Burberry en en ... dus ik heb nog een hoop te doen tegen die tijd!

Groetjes Louise

12

Bedankt voor jullie reacties.

Ik ben er zeker een tijd mee bezig geweest.
Wat betreft de kosten........ het was een vriendenprijsje dus laat ik het bedrag maar niet vermelden. Laten we het erop houden dat ze een leuke taart voor weinig hebben!

Louise succes met de taart, die meiden weten precies wat ze willen!

13

Een beetje leuk vinden? Deze stapel moet de ontvangster wel super vinden, want dat is hij zeker! Mooi ook, die beklede cakedrum met lint! :thumb:

14 Laatst bewerkt door Steffie70 (23-06-2011 21:00)

Vandaag te horen gekregen wat de jarige van de taart vond....
Nou ze vond hem helemaal geweldig en was super super super blij met de taart. Het was het gesprek van de dag.

Dus gelukkig was ze meer dan een beetje blij en vond ze hem meer dan een beetje leuk  :)

15

En terecht! Lekker om zulke berichten te horen, en leuk dat je het nog even deelt :thumb: