1

Onderwerp: Tip bruidscadeau

Een nichtje van mij gaat trouwen en het leek me leuk om een klein taartje te maken met geld erin...
Nu zag ik hier een bruid en bruidegom in spaar varkentjes stijl, leek me erg leuk! Maar toen zei mijn moeder: Maar dat kan verkeerd vallen! (gezien ze vrij stevig is )

Nu ben ik dus opzoek naar een ander idee, heeft iemand misschien nog tips ?

Re: Tip bruidscadeau

haha, nee idd doe maar niet.
zo gebruikten wij vroeger de term kamerolifantje als iemand nogal aan het stampen was thuis. een dik vriendinnetje van mij bonkte de trap eens op en toen zei ik ook iets in de trant van kamerolifantje... die ging scheldend en jankend de deur uit!

misschien hebben ze een kat of een hond ofzo?

succes

liefs marieke

3

Een grote enveloppe, of een auto met ' just married' als spaarpot, bruidje,........iets met hun hobby's?

Bedankt voor jullie tips!
Ik ga eens brainstormen...
Meer tips altijd welkom :)

Marieke: hahaha wel beetje zielig :P

5

Misschien iets met een geldzak, of een lieveheersbeestje? Of een bloemenmandje? Of een vierkante taart in de vorm van een cadeaudoos met deksel waar je geld uit laat steken? (ff Googlen voor voorbeelden)

sweetheart88 schreef:

Marieke: hahaha wel beetje zielig :P

ik bleef ook echt verbijsterd achter, had helemaal geen kwade bedoelingen met mijn uitspraak, heb moeten praten als brugman om het goed te maken  :D

liefs marieke

7

Ik heb onlangs een taart gezien, de bakster had een onderbord gemaakt met bankbiljetten erop, folie erover.
Ik vond dit een heel leuk idee. Weet niet meer welke het was.
Succes.

groetjes, anne-mieke

8

Ik heb hem gevonden via de zoekfunctie : Just married
ik weet niet hoe ik moet linken.
Alleen dan geen varkentjes maar je eigen leuke taartje.

groetjes, anne-mieke

9

Hoi Sweathart, ik heb zelf een keer een taartje voor een 40 jarig huwelijk gemaakt voor vrienden van mij. Ik heb toen op het onderbord kleine envelopjes gemaakt. Let niet op de kwaliteit van het taartje :lol:  Ik was toen nog niet zo lang aan het taarten groetjes Thea
http://www.mijnalbum.nl/Foto-HIWEV67B-D.jpg

Hoe meer taarten,hoe meer vreugd!

10

annetje9 schreef:

Ik heb hem gevonden via de zoekfunctie : Just married
ik weet niet hoe ik moet linken.
Alleen dan geen varkentjes maar je eigen leuke taartje.

Zoals ik al aangaf in mijn begin post, die had ik idd gezien :P
Maar dat wordt hem niet en daarom zoek ik tips....

Bedankt voor alle tips tot nu toe!

11

Een mooie taarten schep/mes?

12

Dat onderbord met geld; doen... ik had die varkentjes ook gezien... Zo gaaf! Misschien met bruidseendjes? En die schaapjes zijn ook zo schattig.

Die varkentjes: ken je de mensen. Ze zijn stevig.. maar de varkentjes stellen toch niet het bruidspaar voor maar een spaarvarken? Ik zou mezelf er niet in zien maar juist het spaarvarken. maar ja.. ik ken het bruidspaar natuurlijk niet en hoe ze er over denken...

SUCCES!

Ben benieuwd wat je gaat maken ;-)

13

omgekeerde hoge bruidegomhoed met duiven en geld er uit??

alles kan koffiekan ,thee kan ,melkkan !!

14

ook leuk!

15

jink schreef:

omgekeerde hoge bruidegomhoed met duiven en geld er uit??

Ohh dat is ook gaaf :)

Ik zit alleen net te denken of ik uberhaupt wel tijd heb  voor een taartje  :rolleyes:  Nou ja ik kijk wel even kan natuurlijk ook altijd in de diepvries (ik denk ook niet dat ze hem nog opeten als hij de hele avond heeft gestaan dus het is meer voor de leuk!