1

Onderwerp: pompoenkoets van Assepoester..ik mis iets en ik zie niet wat het is?

Deze koets is gewoon, omdat ik zin had om die te maken. Staat op een kast nu, gelukkig een piepschuim dummie..maar er is iets dat niet juist is of dat ik ben vergeten..en ik zie niet wat het kan zijn???  :think:

Ik zal (wanneer ik nog eens tijd heb) een muisje half op de bok zetten maar er is iets aan de koets zelf en ik kan er mijn vinger niet opleggen.

Ik dacht een lantaarn..maar dat was het niet (al zou dat niet slecht zijn).
een trapje, zou het dat zijn? Of het raam, zou dat mss beter zwart geweest zijn of grijs?

pffff...ziet iemand 'het'?

http://www.mijnalbum.nl/Foto-AO7E6BPP.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-4LRL6XXH.jpg

2

Re: pompoenkoets van Assepoester..ik mis iets en ik zie niet wat het is?

Hij is erg leuk!! Ik snap wel wat je bedoelt, maar wat het nou is? Ik denk inderdaad het raam.... Dat is nu een groot wit vlak.

3 Laatst bewerkt door kwebbeltje (21-06-2011 18:45)

Assepoester ? :D   nee hoor, grapje natuurlijk.
ik vind het een leuke koets!! leuke kleurtjes maar wel een beetje kaal vind ik persoonlijk. ik denk idd dat het met je deurtje te maken heeft. het is nu zo wit. ik zou bijvoorbeeld een wit half deurtje maken (met rellief) en dan een zwarte achtergrond (open bovendeel deurtje), en misschien toch iets meer tierelantijntjes, bloemetjes. ook de bovenste witte top vind ik persoonlijk iets kaal voor een koets, daar kun je ook leuke bloemetjes op doen bijvoorbeeld.

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

4

...Assepoester  :lol:

Een halve deur!!...het zal wss dat witte vlak zijn  :D
vanavond even aanpassen  :Y

Mss verf ik de top in zilver..mmm..en dan kleine roosjes op en liaantjes...

alvast bedankt! ik zal aangepaste pics terugzetten om zeker te zijn dat het witte vlak 'het' was  :D

5

nou weet je, het is een dummie toch? dus je hebt tijd zat om er wat leuks van te maken, gewoon leker af en toe er bij pakken en lekker freubelen, zal je zien dat als je eenmaal bezig bent, je niet meer kunt stoppen. maar daarin schuilt wel ook het gevaar, voor je het weet zit ze vast in de lianen in de jungle ;)

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

6

Je kan ook de gordijnen breder maken, dat zie ik als verschil met die ik een keer heb gemaakt. Je brengt er dan meer kleur in. Succes.

Groet, Jolanda