26

Re: Voor de cake-pops liefhebbers.....

hebbuhh!!! :cool:

Groetjes,
Marry

jaaaaaa die wil ik ook wel !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hoe weet jij dat dan??
En wanneer?!?!

Hebbuh!!! Haha  :lol:

Groetjes Laura
Mijn site/blog: www.laurasbakery.nl

29

ikke wil deze ook hebbe hebbe ;)

30

En.....is het al ergens in Ned te koop?
Ik las in een eerder berichtje dat het misschien bij Cook & Co in het assortiment zou komen. Weet iemand daar al wat meer van?

31

Ik kom net terug van vakantie in Amerika en ben bij de Kohl's gaan kijken of er nog 1 was. Verkoper zei dat er in heel amerika bij Kohl's het apparaat niet meer te krijgen is. Er was een enorme run op. Dus maar duimen dat ie snel hier in Nederland te koop is!

32

Voor de mensen die niet willen wachten op het apparaat, maar toch niet willen knoeien met botercreme en cake..

Dit kan ook een oplossing zijn  :Y

http://www.deleukstetaartenshop.nl/bakv … -2627.html

of deze

http://www.deleukstetaartenshop.nl/bakv … -5051.html

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

33

Ja maar dan heb je geen ronde bolletjes :P..

Maar wil toch nog even iets zeggen :P.. ik maak dus cake pops ook voor restaurants etc.

Maar ik vindt ze zelf dus ook helemaal niet zo lekker met botercreme etc..vrij machtig..maar de reacties van mensen die ze eten zijn juist dat ze ze wel erg lekker vinden en ze dachten aan een hap cake bal maar juist dat idee helemaal niet hebben omdat het lekker smeeuig is van binnen :S..

Ik zeg eerlijk ik zelf ik hou ook niet zo van dat machtige maar heb nog nooit een klacht ontvangen..weet niet of dat er nou aan ligt dat mensen het niet durven te zeggen? Maar het lijkt me dat mensen toch wel gaan zeggen als ze het te machtig of klef of wat dan ook vinden :P..

Ik doe er wel altijd best wat citroen door dus misschien dat dat het wat fris houdt ..;)..maar goed ik ga beetje oftopic..