Onderwerp: Mijn allereerste bruidstaart, met verhaal.....
Vandaag wordt deze taart opgehaald...Zit een verhaaltje aan vast.
Ruim een maand geleden werd ik benaderd voor een bruidstaart en prijsopgaaf. Oei, ik taart pas sinds maart dit jaar en vindt mijzelf eigenlijk nog niet goed genoeg. Maar goed, ze hebben mijn taarten gezien dus ze weten wat ik kan. Dus een reactie gestuurd. reactie die ik terug kreeg...ze hadden verschillende baksters benaderd en kwamen overal rond hetzelfde bedrag uit. Ze moest het helaas over laten gaan want ze hadden maar een heel erg klein budget. Ik gereageerd hoe klein dat budget dan was en naar het verhaal er achter gevraagd. Bleek dat deze mevrouw een bruiloft aan het organiseren was voor haar schoonzusje. Die wilden eigenlijk geen feest houden. er is een tweeling onderweg dus dat ging al genoeg kosten. Ik vond het zo lief van haar en vond dat er dan ook een taart bij hoorde. dus heb voorgetseld een kleinere te maken en voor een liefdadigheidsprijsje
(kostprijs) Zij superblij en ik ook. Toch een kans om te oefenen en de druk van superperfectestrakkewittebruidstaart was eraf. ben zo benieuwd naar de reactie van het bruidspaar.......
En naar die van jullie natuurlijk!!!
Genoeg gekletst, hier komt ie....enne, sorry voor de vele foto's, maar kon niet kiezen

Baal wel een beetje van die scheurtjes in de rand.....
Bedankt voor het kijken!!
http://madelieffies.hyves.nl
heel mooi!! petje af hoor, als je nog maar zo kort bezig bent! die rozen ook super!
dank jullie wel voor de lieve complimentjes. Ze moeten hem vanavond nog ophalen, hij is voor morgenochtend. Ik had haar al wel een foto gemaild en ze vindt hem prachtig gelukkig. Kneep hem wel een beetje maar was dus niet nodig
Heb de koelkast al meerdere malen vandaag opengemaakt om te kijken dat hij wel mooi blijft. Normaal maak ik hem de avond voor de dag dat hij wordt gegeten maar dat kon nu niet......
.