1

Onderwerp: botercreme op basis van witten ganache

hallo,

wie kan mij helpen. wil voor donderdag een taart maken maar nu heb ik de verkeerde chocolade gekocht. heb witte chocolade met crisped rices gekocht ipv van gewone witte chocolade. vroeg me af of ik deze chocolade ook kan gebruiken. weet iemand dit?
en het biscuitdeeg, dat moet min 24 uur staan voor ik het kan snijden maar is dat donderdag nog lekke als ik het nu maak?

groeten en alvast bedankt.

Jerlin

Re: botercreme op basis van witten ganache

Het lijkt mij dat je niet kan afsmeren als er crispy rices in zitten...word neem ik aan bobbelig. Het biscuit kan je in de vriezer doen tot woensdagavond  :Y

3

Misschien dat het lukt als je de crispy's er uit haalt als het gesmolten is. Maar makkelijker is even terug naar de winkel voor gewone witte choco. :)

<><
Cupcakeblogger voor www.huisvanbelle.nl

4

bedankt voor jullie reacties. de creme is voor te vullen, dus het bobbelige is dan gee probleem. vroeg me gewoon af of dat ook lekker is. heb inmiddels nieuwe chocolade gehaald.
biscuit heb ik gister gemaakt, maar is helaas mislukt. dadelijk opnieuw proberen. hopelijk lukt deze anders heb ik geen taart morgen. is het erg als hij geen 24 uur heeft gestaan? als ik hem vanavond om 22 uur klaar heb en morgen rond 16 uur afwerk?