1

Onderwerp: Superenthousiastmakende thema's: Audi A3 en voetballllllll

Mirko werd 21 en had sinds kort zijn eerste auto, een mooie witte audi. Ik kreeg foto's van Mirko en van zijn auto. Beiden zijn in het echt een stuk mooier, maar ok. Zijn zus was één en al complimentjes toen ze de taart kwam halen.

Gevuld met sinaasappelcreme, perzikkenjam en stukjes perzik (op siroop). Echt één van mijn favoriete vullingen!! Mmmmmm  :P
http://94.100.125.5/1335700001-1335750000/1335704201-1335704300/1335704291_5_RJQV.jpeg

En de laatste, een last minute bestelling. Ik had er eigenlijk geen tijd voor (vandaar dit super originele en ingewikkelde ontwerp  ;) ), want ik sta op het punt van vertrek naar Nederland!
Maar het was voor iemand waar ik eigenlijk geen nee tegen kon zeggen.

Maargoed, hij is af. Snel koffers gepakt en morgenochtend eindelijk naar Nederland! Bitterballen en Hollandse kaas, here I come!

Gevuld met zwitserse room en zelfgemaakte kersenjam
http://94.100.122.156/1336700001-1336750000/1336731401-1336731500/1336731412_5_EkI7.jpeg

2

Re: Superenthousiastmakende thema's: Audi A3 en voetballllllll

Ze zijn weer prachtig. Ik vraag me elke keer weer af hoe jij je taarten zo strak krijgt.. Veel plezier in Nederland!

'Ik taart, jij taart, wij hebben getaart..'
Mijn taarten zie je op www.facebook.com/LotteTaartenzo

3

Dat vraag ik me ook altijd af, ze zijn weer prachtig !!  :thumb:  :thumb:

4

Natuurlijk zijn ze weer prachtig, al kan ik me voorstellen dat de inspiratie wat lastiger is.... Kom je naar Nederland? Wat leuk zeg, als je in de buurt bent, nou ja, je zult het wel heel druk hebben.... :lol:

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

prachtige taarten!!!!! Super strak en heel mooi je kleurgebruik!!!

6

beide weer plaatjes van taarten, vind de auto erg goed gelukt!! :Y

You can't get what you want, till you know what you want...
www.pleppestaarten.nl

7

Ze zijn allebei superstrak en erg leuk uitgevoerd.

8

Jij maakt altijd zulke mooie strakke taarten, complimenten!

Veel plezier in Nederland! Ik hoop dat je wat mooi weer hebt meegenomen vanuit Italie.  :)

Groetjes, Diana
"Ik bak geen taart om te leven, maar ik leef om taart te bakken"

9 Laatst bewerkt door Madame Gâteau (21-06-2011 18:39)

Ze zijn weer geweldig.
Veel plezier in Nederland en oooh die bitterballen die bitterballen die bitterballen ik wil ook biiiiittterbaaaaaaalllen!!!!  O-)   :D

10

Die auto is echt onwijs knap! Net als die superstrakke taarten. Hoe doe je dat toch? :)

11

Lotte schreef:

Ze zijn weer prachtig. Ik vraag me elke keer weer af hoe jij je taarten zo strak krijgt.. Veel plezier in Nederland!

Dankjewel! Ik doe niet veel speciaals, maar ik heb wel een keer uitgelegd in een topic hoe ik het doe. Als je het wil lezen, dit is het topic:
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=120404
En dan berichtje 25.

12

taartdoos schreef:

Natuurlijk zijn ze weer prachtig, al kan ik me voorstellen dat de inspiratie wat lastiger is.... Kom je naar Nederland? Wat leuk zeg, als je in de buurt bent, nou ja, je zult het wel heel druk hebben.... :lol:

Ja, leuk dan gaan we wat drinken samen, ok? ik heb een superdruk programma (in het Noorden van het land), maar lukt het niet deze keer (zit er dik in...), dan ontmoeten we elkaar de volgende keer!  :)

13

Madame Gâteau schreef:

Ze zijn weer geweldig.
Veel plezier in Nederland en oooh die bitterballen die bitterballen die bitterballen ik wil ook biiiiittterbaaaaaaalllen!!!!  O-)   :D

Haha, dankjewel!  En wanneer kom jij weer een bitterbal eten in Nederland? En gaat jouw koffer ook altijd 2x zo vol weer mee terug naar huis?
Ik heb nog geen bitterballen gehad (ben hier nog maar anderhalve dag...), maar al wel pannenkoeken!! Mmmmm...

superstrak, heel knap

cake my day