Onderwerp: Wat Anders!
Ik ben heel trots op mijn taart dat ik voor mijn Lieve schoonmoeder heb gemaakt! Wat anders dan een marsepein of fondant taart! Het was heel erg leuk om te maken!

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Wat Anders!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik ben heel trots op mijn taart dat ik voor mijn Lieve schoonmoeder heb gemaakt! Wat anders dan een marsepein of fondant taart! Het was heel erg leuk om te maken!

Wowww!!! Wat gaaf!!!
Echt: hier mag je zeker trots op zijn!!

Ik vind het er super uitzien!! Vind de chocokleuren heel warm ogen en oooo, wat ziet het er lekker uit!! Vind t alleen jammer van de hartvormige drum, dat die niet evengroot is als de taart. Die had je misschien ook met chocola kunnen versieren/bekleden.
Maar verder...prachtig! en mooie rozen trouwens!
Ik vind het er super uitzien!! Vind de chocokleuren heel warm ogen en oooo, wat ziet het er lekker uit!! Vind t alleen jammer van de hartvormige drum, dat die niet evengroot is als de taart. Die had je misschien ook met chocola kunnen versieren/bekleden.
Maar verder...prachtig! en mooie rozen trouwens!
Bedankt voor je reactie.
Ik vond het erg moelijk om een hart drum te vinden. En wat je zei had ik wel de drum kunnen bekleden maar ik had een gebrek aan tijd. Ik was 10uur gisteren avond pas klaar met mijn rozen! En van ochend even snel in elkaar zetten , foto´s maken en weg brengen!
Weet je wat ook leuk was geweest (ben gewoon effe een t denken zelf hoor
)... de hartdrum dunnetjes insmeren met botercreme en de witte vlokken die bovenop de hart zitten, op de drum bevestigen....
Och...ik ken dat haasten hoor
Maar goed, nogmaals...vind em erg mooi!
Weet je wat ook leuk was geweest (ben gewoon effe een t denken zelf hoor
)... de hartdrum dunnetjes insmeren met botercreme en de witte vlokken die bovenop de hart zitten, op de drum bevestigen....
Och...ik ken dat haasten hoor
Maar goed, nogmaals...vind em erg mooi!
Leuk idee van je voor de volgende keer dan! 
Wat een super taart, zeg! En wat zal ie machtig zijn.
Ik vind dit eigenlijk ook wel iets weg hebben van een (originele) bruidstaart! Heel stijflvol!
ik kan alleen maar zeggen WAUW!!!!
Heeeel mooi en sjiek! 
chocotatisch!!!!
Ik stoor me helemaal niet aan de drums. Het heeft wel wat. Gewoon echt een heel erg leuke taart!
Ik stoor me helemaal niet aan de drums. Het heeft wel wat. Gewoon echt een heel erg leuke taart!
Bedankt!
Inderdaad Wauw!!!
Vind je het goed als ik m opsla?
Groetjes diny
dit is de aller allermooiste niet-fondant/marsepein taart die ik ooit gezien heb...!
Heel erg mooi, en hij lijkt me ook nog eens heel erg lekker!!
mooi!
En terecht dat je er trots op bent! Hij is heel erg mooi.
Ik vind hem prachtig, volgens mij is hij ook erg lekker!
Ik vind hem heel sjiek,gaaf,mooi en hij lijkt me erg lekker!
Waar heb je de chocolade stokjes gekocht ik vind die witte wel erg leuk!
Mag ik hem opslaan ik wil iets maken voor de juffen van onze zoon volgende week vind dit wel erg leuk!
Zou inderdaad ook zomaar door kunnen als een bruidtaart!
wat gaaaf zeg.. ergg mooi 
Het water loopt me in de mond, wat zal die taart lekker zijn.
En hij is natuurlijk ook héééuul moooi

Ik vind 'm gaaf!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Wat Anders!