1

Onderwerp: bruidstaartje met 6o minitaartjes

Ja ja ik ben er ook aan begonnen..... aan de mini taartjes...wat een werk dat wel.  :Y Op dinsdag nog de vraag of er 20 minitaartjes bijkonden...eh ja hoor..moet ik wel even doorwerken met de bloemen..
Voor een eesrte keer ben ik niet ontevreden  :)
Taart is een 20 cm vanillebiscuit gevuld met kersenmouse en kersenvlaaivulling

30 mini naturelcakes gevuld met champagnecreme
30 mini amarettocake gevuld met frambozenmouse

De bloemen moeten de faya lobi voorstellen

Afgeleverd op een mooi kasteel in Lanaken Belgie

http://www.mijnalbum.nl/Foto-GQ8DNTNE.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-L4NMUIVQ.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-7NWWJA8L.jpg

toedels
Ester

2

Re: bruidstaartje met 6o minitaartjes

Mooi hoor en wat een werk al die crimprandjes.

Groetjes Maroesja

3

Joh, wat een werk! ik vind taartjes hoe kleiner hoe lastiger te bekleden en dit zijn wel echt minitaartjes.
Ziet er prachtig en strak uit!

Vandaag is mijn lievelingsdag!
www.label6.nl

4

Jeetje wat een werk!!! Maar wel ontzettend leuk gedaan zo!  :thumb:

Groetjes, Angela

5

Pff wat een werk,het ziet er super uit!

Wow ben helemaal weg van je mini taartjes. Bak je die allemaal afzonderlijk (Silverwood?) of snij je ze uit een groter biscuit?
En hoe vul je die kleintje in hemelsnaam?

Life is what you bake it.

7

mooooi  :thumb: 
en ik lees mee :Y

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

8

Wat een werk, maar een prachtig geheel! :thumb:

9

Taartenmarie schreef:

Wow ben helemaal weg van je mini taartjes. Bak je die allemaal afzonderlijk (Silverwood?) of snij je ze uit een groter biscuit?

ik bak ze inderdaad in de silverwood pan (5 cm) en dan krijg je 16 mini taartjes. Cake werkt goed biscuit niet  :s
Als ze goed zijn afgekoeld maak ik een gat dmv een appelboor (tip op het forum hier  :) ) hierin spuit ik mbv een spuitzak de vulling.
Afsmeren is eigenlijk het meeste en precieze werk. Het bekleden vond ik nog niet zo lastig...wel veel werk als het er 60 zijn  :Y
ik heb er nu 3,50 voor geteld maar de volgende bestelling is toch wel ietsje hoger in prijs  :D

10

Maroesja schreef:

Mooi hoor en wat een werk al die crimprandjes.

ik vond de crimprandjes eigenlijk niet mooi geworden. Bij de witte valt het niet op maar bij de rode ging ik af en toe door de fondant heen terwijl ik helemaal niet hard kneep en de fondant was ook niet al te dun...volgende keer doe ik de crimper alleen maar op/induwen.

Ik was al begonnen met knijpen en ik had geen reserve cakejes :s dus moets wel doorgaan.

11

Ziet er mooi uit, maar idd wat een werk!

Groetjes Iris

"We zijn stuk voor stuk engelen met slechts 1 vleugel, en we kunnen vliegen door elkaar te omhelzen!"  Citaat L. de Crescenzo

12 Laatst bewerkt door Esterke (21-06-2011 08:56)

o ja toen ze de standaard kwam terugbrengen kreeg ik 20 euro fooi :D  ik krijg wel eens 1/2/5 euro fooi maar dit heb ik nog nooit gehad

Morgen maar eens de stad in en mezelf verwennen haha

13

Esterke schreef:
Taartenmarie schreef:

ik bak ze inderdaad in de silverwood pan (5 cm) en dan krijg je 16 mini taartjes. Cake werkt goed biscuit niet  :s
Als ze goed zijn afgekoeld maak ik een gat dmv een appelboor (tip op het forum hier  :) ) hierin spuit ik mbv een spuitzak de vulling.
Afsmeren is eigenlijk het meeste en precieze werk. Het bekleden vond ik nog niet zo lastig...wel veel werk als het er 60 zijn  :Y
ik heb er nu 3,50 voor geteld maar de volgende bestelling is toch wel ietsje hoger in prijs  :D

Bedankt voor je antwoorden. Toppie!

Life is what you bake it.

14

Mooi hoor..!!

En als surinaamse kan ik je vertellen dat je 'faya lobi's' erg goed gelukt zijn!! :thumb:

Groetjes