1

Onderwerp: redelijk spoed.... stapelen 1 of 2 karton

mijn eerste stapel gaat gemaakt worden nu vraag ik me af moet ik 1 of 2 kartonnetjes tussen taart 1 en taart 2 doen?

misschien nog andere belangrijke tips...

heb natuurlijk wel al gezocht op de site maar misschien zie ik wat over het hoofd

2

Re: redelijk spoed.... stapelen 1 of 2 karton

ik doe altijd een oneven aantal dowels en 1 kartonnetje

Succes.

3

okee fijn die tip
het word een cadeautje dus wil eigenlijk niet falen

4

Hangt wel van het kartonnetje af! Als je die witte neemt met aan een kant een beschermlaag dan moet je er dus 2 nemen!

5

ik heb ook kartonnetjes met 1 beschermlaag en doe er toch altijd maar 1 tussen...
waarom moet dat dan Biggeltaart?

Groetjes, Dorothea.

6

Onderkant kan dan toch vastplakken aan de bovenkant van de taart...? Was mijn idee ten minste. Maar ik heb het nog nooit met 1 kartonnetje geprobeerd. Wel een spannend idee  ;)

die dowels... pirk je die in de bovenkant van taart 1..? en dan je kartonnetje en volgende taart erop?

8 Laatst bewerkt door kokkie (21-06-2011 08:20)

Ja precies zoals je het zegt! Die dowels 'stutten' dan de taart die erbovenop komt te staan.
Kijk anders even op de site van tartacadabra, daar staat een heel mooie how-to stapelen!

Groetjes Wendy
Morgen maar weer eens géén SAS-dag...

9

Dot schreef:

ik heb ook kartonnetjes met 1 beschermlaag en doe er toch altijd maar 1 tussen...
waarom moet dat dan Biggeltaart?

Omdat een kant van ruw(er) karton is gemaakt en dat neemt vocht op. Ik gebruik dus ook alleen die zilver/goud kartonnetjes

10

Ik gebruik ook altijd gewoon 1 kartonnetje.
Werkt prima.

SUCCES!