1

Onderwerp: checkerboard

Weet niet of deze vraag al eens eerder is gesteld maar ik heb al een jaar de checkerboard panset van wilton en die ga ik van de week proberen maar vraag me af of je die het beste met cake of kapselmix kan maken,omdat je met 2 kleuren beslag werkt.....

2

Re: checkerboard

essyt schreef:

Weet niet of deze vraag al eens eerder is gesteld maar ik heb al een jaar de checkerboard panset van wilton en die ga ik van de week proberen maar vraag me af of je die het beste met cake of kapselmix kan maken,omdat je met 2 kleuren beslag werkt.....

heb het al gevonden op you tube,cake bos filmpje,maar die doet het gewoon met ringen uitsteken,had ik niet die dure panset hoeven te kopen :s  O-)

3

Ik doe het gewoon met biscuit, ik heb de cakeboss-manier geprobeerd en toen toch maar die pan gekocht. Gaat een stuk makkelijker.
Succes!

4

't Tuurtje schreef:

Ik doe het gewoon met biscuit, ik heb de cakeboss-manier geprobeerd en toen toch maar die pan gekocht. Gaat een stuk makkelijker.
Succes!

ja ik ga de pan ook gewoon proberen met kapselmix,ben benieuwd of het lukt

5

Woon je niet een beetje in de buurt, mag je hem lenen.

6

't Tuurtje schreef:

ik heb de set al een jaar thuis staan of zo,ga morgenavond proberen...........

7

essyt schreef:
't Tuurtje schreef:

ik heb de set al een jaar thuis staan of zo,ga morgenavond proberen...........

dit is het geworden:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-Y48I87LX.jpg

8

Ziet er toch prachtig uit! Ik had hem laatst met blauw gemaakt, beetje chemisch maar wel grappig

9

't Tuurtje schreef:

Ziet er toch prachtig uit! Ik had hem laatst met blauw gemaakt, beetje chemisch maar wel grappig

ja dat wil ik nu dus ook uitproberen met kleurtjes

10

prachtig...maar hoe is je dit gelukt?   bij mij loopt ie altijd door !!?
Red me...;)

11

Guus schreef:

prachtig...maar hoe is je dit gelukt?   bij mij loopt ie altijd door !!?
Red me...;)

heb kapselmis geprobeerd en dan de vorm half vullen en heel voorzichtig die ringvorm eruit halen,en van lage temperatuur 140 graden langzaam naar 170 graden maar weet niet of het daardoor lukte,kan ook beginnersgeluk zijn :D

12

misschien moet ik ook weer eens proberen..... maar bij mij loopt altijd de donkere meer weg...( omdat ie zwaarder is  ?)

Bedankt voor je reactie

13

Guus schreef:

misschien moet ik ook weer eens proberen..... maar bij mij loopt altijd de donkere meer weg...( omdat ie zwaarder is  ?)

Bedankt voor je reactie

ik heb voor de donkere alleen maar beetje cacaopoeder bij het kapselmix gedaan