Onderwerp: Welk merk kleurstof?
Ik heb momenteel CK Senior Foodcolor Kit maar ik vind dat je hier best wat kleurstof van nodig heb wil je een beetje kleur krijgen.
Welke gebruiken jullie en bevalt het?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » Welk merk kleurstof?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik heb momenteel CK Senior Foodcolor Kit maar ik vind dat je hier best wat kleurstof van nodig heb wil je een beetje kleur krijgen.
Welke gebruiken jullie en bevalt het?
Hoi,
Ik gebruik vaak Sugarflair Paste Colour, deze is wel wat duurder maar kleurt erg goed en mooi.
Daarnaast gebruik ik de kleurstoffen van Soft Gel Americolor, deze zijn prima te gebruiken en kleuren goed en snel. Deze zijn niet zo duur.
Overigens kleurt marsepein sneller dan fondant, daar heb je vaak wat meer kleurstof voor nodig.
Ik werk altijd met marsepein...alleen sommige kleuren lukken echt niet met de kleurstof die ik nu heb.
Ik ga is kijken naar de merken die jij nu noemt.
Bedankt.
ik gebruik ook Sugarflair Paste Colour. zowel met fondant als half fondant half marsepein kleurt dit erg goed!
Die knijpflesjes werkt dat nou makkelijk?
Die knijpflesjes werkt dat nou makkelijk?
Ja dat vind ik wel!
En de electric colors zijn gewoon leuk!
ik gebruik wilton colors dat is een potje en niet duur en je doet er best lang mee ik ben nog met mijn 1e potjes bezig en heb ze met iemand gedeeld door midden en bak al 1,5 jaar
Wilton vind ik persoonlijk maar niks Geen mooie kleurtjes en dat gedoe met die tandenstokers... Americolor is makkelijk in gebruik en heeft mooie kleurtjes, maar ze vervagen wel vrij snel. Sugarflair vind ik ook het beste, maar je moet dan wel weer aan de slag met tandenstokers.
Nou idd die tandenstokers daar hik ik een beetje tegenaan, lijkt me makkelijker om gewoon een een flesje te knijpen waar dan druppeltjes uit komen (liever lui dan moe )
Ik ga binnenkort eens wat potjes bestellen
Bedankt voor alle antwoorden.
Americolor heeft leuke kleurtjes en werkt makkelijk door de druppels, maar je moet wel oppassen voor het ketchup-effect
Sugar Flair heeft mooie kleuren en je hebt er minder van nodig. Bovendien is het glutenvrij (kan belangrijk zijn) en kleurvast, wat wel zo fijn is bij dummy's
Ik heb voor het eerst kleurstoffen van Americolor ben een beginner dus ben benieuwd.
Ik gebruik bij fondant Americolor Soft Gel vind het super mooie kleurtjes en werkt gewoon met een knijpflesje geen gedoe met prikkers.
Die knijpflesjes werken stukken makkelijker dan met een prikkertje, misschien wel iets duurder in gebruik maar dat doet er niet toe.
Net voor het eerst gebruikt
ik gebruik wilton colors dat is een potje en niet duur en je doet er best lang mee ik ben nog met mijn 1e potjes bezig en heb ze met iemand gedeeld door midden en bak al 1,5 jaar
die gebruik ik dus ook, we hebben ze samen gedeeld
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » Welk merk kleurstof?