Onderwerp: Miniparade, met voor het eerst geschilderd: luipaardprintje!
Het is de laatste tijd een beetje (veel) druk thuis en op 't werk, dus een paar weken niet gepost. Vandaar een kleine parade nu.
Eva wilde graag een stapeltje met modieus luipaardprintje en hippe bling-bling. Wat rondgesurfd bleek dat zo'n luipaardprint meestal op de taart geschilderd wordt, dus moest ik er deze keer echt aan geloven (ik ben nooit zo'n ster in "eerste keren", ben altijd bang dat 't zal mislukken). Dus eerst maar eens een schoentje en tasje gemaakt en daar het schilderen op uitgeprobeerd. Alle zorgen voor niks geweest; ik vond het érg leuk om te doen en helemaal niet moeilijk!
Heb de taart verder geprobeerd ook "hip en modieus" te houden, hoop dat dat een beetje gelukt is. 

Buurjongetje Danté werd 1 en dat was reden voor groot feest natuurlijk. Hij is helemaal weg van Bumba, dus een Bumbataart moest het worden:

Ben een beetje "taartmoe" aan het worden en had hier vooraf niets aan voorbereid. Niet zo handig, want nu moest ik in een beredruk weekend ook nog alles boetseren en de hele taart in elkaar steken en decoreren, waardoor het een weekend werd waarin ik van 's morgens vroeg tot 's avonds laat in touw ben geweest (met ook nog eens behoorlijke hoofdpijn het halve weekend...
).
Eind mei was het hier dan communietijd en was me gevraagd 75 cupcakes te maken in wit-geel met een ster en de naam van de communicant. Geen stapeltje dus, maar ik smokkel 'm er toch maar bij hier:

Cupcakes zijn toch niet echt mijn ding geloof ik, 75 rondjes te drogen leggen was echt zoeken in mijn overvolle huishouden en de cupcakes werden steeds megahoog tijdens het bakken, maar 1/3 zakte uiteindelijk veel te ver weer in, 1/3 zakte te weinig in en 1/3 werd wel de juiste hoogte. Wat een gedoe..!
en dus doe ik ze niet meer
, heel veel werk, heel veel ergernis en gewoon niet mijn ding